Oudejaars avond

wat gaan julie dit jaar met oudejaars avond doen.?
wij gaan 's avonds gourmetten en 'snachts weet ik nog niet.
ik heb nog wel loten voor de oudejaars staatsloterij zijn er mischien nog meer die er aan meedoen.

beetje verhalen ophalen , wat tv kijken. Ik hoop niet dat we karaoke gaan doen (is vorig jaar geprobeerd) , beetje drinken , beetje vuurwerk afsteken. "t wordt wel gezellie denk ik.

/me gaat naar De Nacht in Leuven. Drie party’s in een. Wordt nog eens lekker lang doorgaan :slight_smile:

Daar ben ik vorig jaar geweest dansmug :slight_smile: Was wel stevig :smiley: Eigenlijk was ik achteraf nog verrassend nuchter, als ik er over nadenk.

Dit jaar ga ik er waarsch niet geraken; we gaan savonds eten bij een maat en die woont er een eind vandaan. En ik denk niet dat we dan nog in een toestand zijn om nog ergens te geraken.

Dus gezellig met een paar kameraden wat drinken en wat lachen :slight_smile:

Tot dik 12 uur ben ik thuis. Eventueel wat vuurwerk afsteken (ff kijken of er morgen nog wat te sjoppen valt) en daarna naar de Rock fabrik (Duitsland), waar we voor 15 eurootjes de hele nacht kunnen drinken zolang en zoveel we willen :wink:

ik hoor net van mijn moeder dat mijn zus en schoonbroer met de kleine komen de kleine blijft slapen dus kan ik mijn lol op

Zo, vorig jaar was er ook zo’n thread en daar stonden toen wat meer reacties in :wink:
Ik kan het dit keer ongeveer hetzelfde invullen als vorig jaar :slight_smile: Alleen eten we vanavond Boerenkool met HEMAworst (bah, en dat oppudjaarsavond). Maar nu ga ik eerst bij ouders, dan bij schoonouders, dan bij vrienden, en daarna naar SCUM in Katwijk.

PARTY PARTY

Last but not least, kaartjes voor de loterij, weet niet precies welke maar het is zo’n half lot. Als ik 5 miljoen win, hoeft cdfreaks neit bang te zijn om in de schulden te komen :).

25 euro in de prullenbak. Helaas geen 10 miljoen.

Maar de hapjes waren oudejaarsavond heerlijk. Vele kwamen nml uit de frituur.
Gewoon gezellig bij vrienden met een man of 12 en een kind of 3.

Ik heb gezellig mijn boeltje thuis gepakt en ben met mijn vriendin naar een goeie vriendin van mij gereden die alleen thuiszat en had gevraagd om nieuwjaar bij haar te vieren en daar hebben we gezellie TV gekeken en wat vuurwerk afgestoken.

Hapjes roelden idd goed evenals Youpie :bigsmile: en mijn vriendin en ik zijn rond half 2 weer richting huis vertrokken. Trouwens vuurwerk boven de A2 roelt ook wel