Oud spel

'k Heb onlang een oud spel nog eens geprobeerd op m’n PC. Het gaat hier om “Transport Tycoon Deluxe”. Ik heb hier een patch gerbuikt om het te kunnen spelen in win200/xp, maar kan het helaas alleen maar spelen in een venster. Nu zou ik het natuurlijk graag in full-screen willen spelen of het venster toch tenminste iets groter willen maken, hij staat namelijk op 640x480. Maar ik kan nergens iets veranderen, ik kan het venster niet groter maken door te “slepen” met m’n muis, of door bijvoorbeeld naar de eigenschappen te gaan van het exe-filetje en daar dan fullscreen te kiezen. Maar dat gaat dus niet. Iemand een suggestie?

Zowieso wil ik weten welke patch je hebt gebruikt want ik wil het ook weer gaan spelen en bij mij draait ie niet :frowning: Pm me maar even.

En voor je resolutie-probleem is denk geen oplossing want ik d8 dat Transport Tycoon Deluxe alleen maar op 640x480 gespeeld kan worden.

jah, net als Starcraft kan TTDL alleen op 640x480.
wat die patch beterft zou ik het niet weten.

maar kun je, als je in het venster zit, niet op Alt + Enter drukken? (want in Win98se is voor “full screen”?) of heb je dat al geprobeerd?

Yep, al geprobeerd…

Schermeigenschappen op 640x480 zetten

Command prompt openen…

ALT-ENTER

spel opstarten