Ottawan - Hands Up. Wie heeft deze mp3 en wil me deze mailen

vbimport

Mail m door naar flappie666@gmx.net omdat ik daar 10mb ruimte heb en op hotmail niet.

BVD:confused:

ik ken wel
dj maurice - hands up

neej het is echt ottawan - hands up…is al een behoorlijk oud nummer maar wel lekker zomers…

check je mail over 5 min maar eens flappie…
ben `m nu aan het versturen (tja isdn :frowning: )

Xian, je bent echt een goeie makker. Maar wat lig je nou te klagen over ISDN man. Dat heb ik geeneens. Dus ik lig lekker met mn 56k6 modempje aan te rotzooien. En waarom? Omdat die klojo’s van @homo nog niks willen aansluiten. Volgens mij woonde jij toch ook in t Limburgse? Dus zou ik je wel willen vragen: heb jij dit probleem ook… want anders had je wel kabel gehad denk ik. En omdat die hufters van @homo de enige aanbieders zijn in Limburg voor zover ik weet…:frowning: :wink:

Maar als iemand DJ maurice heeft. Is dat niet de (carnaval)-discotheek-versie van Ottawan? Ik dacht van wel. Liever een URL dan ik mn mail ivm met resumen van de downloadmanager.

Xian misschien??..

BTW Xian als ik nog iets voor jou kan doen. Pleaze ask me!

tja ik heb die mp3 hier wel liggen
maar een url
als ik em tegenkom zo toevallig zal ik aan je denken

Originally posted by Flappie666
Xian, je bent echt een goeie makker. Maar wat lig je nou te klagen over ISDN man. Dat heb ik geeneens. Dus ik lig lekker met mn 56k6 modempje aan te rotzooien. En waarom? Omdat die klojo’s van @homo nog niks willen aansluiten. Volgens mij woonde jij toch ook in t Limburgse? Dus zou ik je wel willen vragen: heb jij dit probleem ook… want anders had je wel kabel gehad denk ik. En omdat die hufters van @homo de enige aanbieders zijn in Limburg voor zover ik weet…:frowning: :wink:

ja flappie ik weet echt wel hoe je je voelt , hier zijn ze een paar dagen geleden begonnen met het openbreken van de straten om er glasvezel in te leggen dus dat gaat echt nog wel een paar jaar duren voordat ze hier beginnen met aansluiten en kom ook uit limburg ja…

Laat maar met DJ Maurice