Oranje-outfit

vbimport

En wat trekken jullie aan op koninginnendag?

ik denk mijne witte overall met rode bolletjes erop
en de botten aan:)

men gewone kleren :slight_smile: Zou niet weten waarom ik me voor de koningin speciaal anders zou moeten aankleden :confused::rolleyes::stuck_out_tongue:

Originally posted by NitroX
men gewone kleren :slight_smile: Zou niet weten waarom ik me voor de koningin speciaal anders zou moeten aankleden :confused::rolleyes::stuck_out_tongue:

/me 2

Greetz
Mess

't is ook meer als staving voor wat ik aanmoet, ik voel me altijd zo debiel in ‘debiele’ (sorry carlo ;)) kleren

moeten jullie dat, of is dat gewoon een opgeblazen hype ?

Originally posted by Mattel007
moeten jullie dat, of is dat gewoon een opgeblazen hype ?

Ik was wel van plan ‘iets’ aan te trekken ja, zo in je blootje is ook wat rigoreus, zou de koningin denk ik wel leuk vinden :wink: is weeres wat anders dan claus

het enigste wat ik van koninginnedag zal merken
is dat ik een dag extra vrij heb…verder zal het me
niet veel uitmaken…laat anderen zichzelf maar
belachelijk maken door met een oranje petje
op naar de koningin te staan zwaaien en dan
maar te hopen dat ze terugzwaait…

Ik trek gewone kleren aan, zoals iedere dag. Geen apart gedoe, beetje nutteloos.

ik denk dat ik 10 verschillende kleuren nagellak op doe maar voor de rest doe ik niet veel bijzonders

De Q komt niet eens naar buiten ivm MKZ. een slappere smoes heb ik nog nooit gehoord. Morgen zeg ik tegen de Congergie (of hoej e het schrijft) op school:’‘Sjorry. ivm MKZ ben ik wat later dan normaal’’.

De Q blijft dus thuis dus ik ook. Ze moet immers niet verwachten dat heel NL uitloopt in oranje zus en oranje zo in de regen, terwijl zij lekker warm zit in 't Paleis.

Wat doen jullie belgen eigenlijk op Koningsdag? jullie hebben toch Koning Aalberts? of is er een nieuwe?

Gewoon met wa domme vlaggekes zwaaien en bla …
de rest moet je aan ken en carlo vragen da zij belgen ik ben een nederlander en ik woon in belgei greetzzzz … :stuck_out_tongue: :cool: :smiley: :wink: :slight_smile: