"opvoeren"

vbimport

Wie weet er hoe ik mijn computer kan “opvoeren” van een pentium11 233(64ram,3dfx,4,3Gb)naar een pentium 700 of iets in die richting.Is dat iets wat makkelijk kan of ligt het wat ingewikkelder.
Ik zou graag wat raad krijgen en zijn er misschien nog goede ideeen wat ik kan doen.
Alvast bedankt.
Grzz.MESS

Dit is mij verteld, want ik wil ook ongeveer hetzelfde doen:

Je moet eerst een nieuwe mobo, processor + cooler en behuizing kopen (300 Watt). Daarbij gooi je je andere oude spulletjes bij. En wanneer je je volgende loonstrookje, zakgeld, inkomsten uit illegale praktijken of weet ik veel wat binnen hebt, dan koop je meer geheugen, een nieuwe videokaart of een grotere harde schijf. Alles stap voor stap upgraden. Kweenie of je er wat aan hebt, maar zo ga ik het in ieder geval doen.

Je kan hem wel overklokke, maar niet naar 700

300 zou wel kunnen (ligt aan welk soort)

Dit kan je meestal gewoon met jumperst op je moederboard doen.
Moet je het boekie maar ff lezen…

waarom heb je 2 topics opvoeren en versnellen aangemaakt?

eentje is wel genoeg

voor overclock advice ga maar naar www.overclockers.com of http://gathering.tweakers.net/cgi-bin/Ultimate.cgi

ik vrees dat jou P2 233 noet te overclocken is., misschien de FSB verhogen maar als je gaat overclocken maakt een hoop dingen uit namelijk moederboord, koeling, enzo enzo

kijk op de website van je moederboord fabrikant kan je zo zien welke processoren erin kan.

Ik dacht al ben ik dronken ofzo…maar nee dus wel 2 gelijke postings…nou spammen doe je maar bij de buren!

l8rz
close it