Optische/draadloze muis

vbimport

Vanaf woensdag te halen bij de aldi, maar is deze muis wat? Of is het een echte miskoop al zou ik hem aanschaffen???

mazzl

Originally posted by MagikChris
[B]Vanaf woensdag te halen bij de aldi, maar is deze muis wat? Of is het een echte miskoop al zou ik hem aanschaffen???

mazzl [/B]

Toevallig heb ik deze muis al een half jaar en moet zeggen dat ik er tevreden over ben .
Alleen als je hem even niet gebruikt gaat de muis naar de spaarstand en moet je er even op klikken.Verder werkt die gewoon goed.
Gebruik hem zelfs als oplaad apparaat voor mijn andere afstand bedieningen die de zelfde batterijen gebruiken. :slight_smile:

Mooi muisje!

jammer dat ik er al eentje heb! :wink:

Hmmm deze muis komt me heel erg bekend voor… vaker van een ander merk gezien (Antec?)… meestal is dat Aldi spul naar vanant de prijs wel redelijk…

Nou ik heb em gekocht!!!

Het is wel een geinig ding… nu maars ff kijken of ik em vannavond aan de praat kan krijgen zonder dat ie stoort.

mazzl

[B]Nou ik heb em gekocht!!!

Het is wel een geinig ding… nu maars ff kijken of ik em vannavond aan de praat kan krijgen zonder dat ie stoort.

mazzl [/B]

Hoezo stoort???
Heb er vanmorgen nog een aangesloten bij de directeur bij ons op school werkt perfect.
Zoals bij mij thuis ook al een half jaar.

Hij zou mischien wel kunnen storen op mn toetsenbord (ook draadloos) of op mn draadloze hoofdtelefoon… want die zitten allemaal in hetzelfde frequentie spectrum volgens mij.

Maar waarschijnlijk gaat alles wel goed…

mazzl

geen storing met andere apparatuur!!! :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

mazzl

[B]geen storing met andere apparatuur!!! :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

mazzl [/B]

Kon ik me ook moeilijk voor stellen .
Maar ja dat weet je nooit met computers.