Opstarten "deze comp" + openen verkener zeer traag in XP

vbimport

Als ik XP heb geinstaleerd en ik start deze computer of de verkenner op moet ik 65 sec. wachten totdat ik wat te zien krijg.
Ik ben nu weer terug gestapt naar ME en heb daarin totaal geen last van dit fenomeen.

Ik heb aan hardware:
-P4 1.7Gh soc.478
-512 Rimm
-Asus P4T-E Mb
-Asus V8200 GF3 Pro AGP 64Mb
-Mator 60 Gb 7200Rpm UDMA 133
-Creative Audigy player
-Realtek netwerk kaart
-Diva isdn modem
-A-open 56x cdrom
-creative dvd

Het liefst zou ik weer XP gaan draaien mmar elke keer meer als een minuut wachten wordt me te gortig.
Ik heb al overal de nieuwste drivers van gedownload maar dit hielp ook al niet. Het is touwens De XP PRO versie.

Kan iemand mij helpen want ik weet het niet meer.

BVD D@RKNeSS

trek je netwerkkaart er eens uit en kijk of ie het dan nog doet

hai die hai,

probeer het eens zonder die ISDN, 'k heb dit zelfde prob. al bij twee mensen gezien die ook ISDN haden/hebben (maar dan wel een Teles kaart), bij de één was het ook langzaam en bij de ander was de muiscursor die soms verdween???

WinXP installen zonder de ISDN dan later eerst de ISDN-XP drivers (zijn die er al?) installen en dan pas de ISDN kaart erin. Bel anders met Teles/KPN voor een betere oplossing hoe meer klagers hoe sneller ze zijn

heb die twee kaarten en ook de rest er al eens uit gehad hielp niet.

Draaide je XP pro?!
Er worden logboeken bij gehouden over oa foutmeldingen, dus waarom een pc vastloopt. Deze kan je vinden in je admin tools. Als je hierin kijkt zie je welk onderdeel de oorzaak is van je problemen. :smiley: