Opstart scherm

Kan er iemand zeggenwat SMSSwl.EXE wilt zeggen???Ik krijg de melding dat dit bestand niet te vinden is bij het opstarten van mijn computer.Dank voor de hulp

Heb je Norton draaien?

mzzl Dunedaïn

Nee ik heb geen Norton draaien en ook geen M-cafee.

Ik kan niet vertellen wat het is aangezien ik ook niet weet wat het is maar kan wel uitleggen hoe je er van af komt :slight_smile:

Ga naar start ----> uitvoeren en tik daar in msconfig.

Er komt nu een schermpje tevoorschijn waar een tabblaadje zit met Opstarten daar klik je op.

Dan zoek je naar de vermelding van dat bestandje en daar haal je dan het vinkje voor weg et voila het probleem is opgelost :smiley:

Heb je Mozilla draaien misschien? Waarom ik het vraag…Ik heb dat namelijk ook en in de registry van windows kom ik hem tegen in de search assistent Hij staat weliswaar in de microsoft map. Maar ben hem nog niet eerder tegengekomen misschien dat het daar mee te maken heeft. Waar ik hem vond was HKEY_current _user/Software/Microsoft/search Assistant/ACMru/5603
en in HKEY_USERS/5-1-5-21-1417001333-1993962763-682003330-1003/Software/Microsoft/Search Assistant/ACMru/5603 Het bestand verwijst naar een map in de windows dir en die heet: srchasst Misschien dat je er nu wat mee kunt. Of de rest misschien. Ben nu ook wel nieuwsgierig.

mzzl Dunedaïn

Dunedain ik denk van maar een format te doen want ik kan het niet vinden .Alvast bedankt.Moest ge toch nog iets vinden dan lees ik het graag.

De mijne is pas geformat en opnieuw geinstalled drom ook en idd al sik iets wet laat ik het weten en als de rest iets weet hoorik het ook graag

mzzl Dunedaïn