Opruiers!

vbimport

Elke dag weer die berichten op dit forum van mensen die klagen over Superweb! Opruiers! Ik heb geen enkel probleem met Superweb. Inbellen gaat prima, surfen gaat goed, dus al dat geklaag is onzin.

Ik heb hier al eens eerder gezegd: Bevalt Superweb je niet? Kies een andere provider.

Ik ben werkelijk verbijsterd over het geklaag en gekanker van mensen op dit forum op Superweb. Waar in Nederland vind je een 0800 provider die net zo goed is als Superweb? Ik vind Superweb de beste 0800 provider van Nederland. Als iemand een betere weet dan hoor ik dat graag.

Voor f 35,- per maand onbeperkt internetten zonder telefoontikken te hoeven betalen aan die win dick van KPN. Fantastisch!

Lang leve Superweb!

Ah, kom op!!! Flikker die annie uit je memberlijst man. Hey, theduke, als je zo’n messageboard in elkaar kan knutselen zul je deze snol toch ook wel voorgoed kunnen bannen of niet???

Eerst was er ook iemand die superweb wilde hacken, waarom vraag je niet gewoon het ip van deze snol en hack je haar. ???

Greetz Jojk

i’ve deleted annie’s account and i’ve enabled email verification during registration…

Accounts deleten? Wat zullen we $%^#@# nou krijgen? Als ik dus iets zou zeggen wat je niet bevalt flikker je me gewoon uit je forum? Dan moet die Annie het wel heeel erg bont hebben gemaakt. Wat heeft hij/zij dan gedaan? (behalve reclame voor SuperWeb maken)
Moet ik nu voortaan ook op m’n woorden gaan letten als ik ergens m’n mening over geef?

Het was toch club - Cd Freaks
en niet club - Superweb freaks!!, moet hij/ zij haar eigen forum maar beginnen.

Ik vindt dat die scrale k*thoer echt moest oprotten. We aan toch geen medelijden hebben met zulke mensen…

the_Matrix… Annie is gewoon een spammer klaar.

Als je te veel spam krijt in je mailbox doe je daar ook wat aan toch ?
Je mag best wel je eigen mening hebben hier maar wat Annie doet gaat te ver en nu voor haar/hem de consequences.

was getekend

BaDtObONE

ok, ik wist dan ook niet goed wat hij/zij gedaan had. Als “Annie” inderdaad aan het spammen was mag hij/zij (je weet het nooit met die nicknames) er wat mij betreft ook uit worden gegooid.

Zo ingewikkeld is dit onderwerp toch niet. In de spelregels staat al dat er geen reclame gemaakt mag worden. Annie doet niet anders.

en nog ene, zij moet maar ff taalgebruik leren ook, waar mensen een vriendelijke sfeer proberen te hebben komt zij er schelden tussen, das nog een reden.

Nah Annie, hou jij met tassie maar ff vast want nu ga ik zeiken! Waar slaat dat nou op? Je mag wel een provider afzeiken, maar als jij het goed vind en 1 iemand hier die denkt het te weten (spreek je uit eigen ervaring? Nee, lul dan niet!), dan wordt je gedelete? Eigenlijk maak je hiermee anti-reclame. Hij/Zij maakt een lovende opmerking over een provider omdat ie zo wordt afgezeken en dan “delete account”. Ik vind Demon en Cistron top providers. Waarschijnlijk de beste van Nederland. Dus? Reclame? Nee, mijn mening. Dit is reclame: Wordt nu lid! Bel blah blah. Ga eerst een NIMA studeren ofzo, misschien dat je IQ dan iets opschroefd (weet je gelijk ook hoe reclame uittingen zijn). Go Annie!

Hey Euphoria, heb je Annie een beetje gevolgt of niet(niet dus!). Al is je IQ van Nima gehalte, nog kan je wel snappen wat Annie probeert.

Grtz.

Ik heb niet gevolgd waarover het gaat en ik vat er dan ook helemaal gene ene moer van. Ik wil alleen maar zeggen dat Superweb ondanks alles wat slecht aan ze is toch wel OK is want het bespaart me enorm veel geld.
Tja, een beetje reclame voor Superweb maken moet toch wel aangezien ze voor 1-4 18000 leden moeten hebben willen ze niet failliet gaan. Dat heb ik liever niet aangezien dat stelletje idioten van de kabel niet echt met de aanleg willen opschieten en ik geen zin heb weer kapitalen aan de telefoonrekening uit te geven.
Wisten jullie trouwens al dat ook Compuserve flat rate internet aan gaat bieden? Vanaf zomer 2000, 50 piek en dan ook nog eens dubbel ISDN. Fijn is het wel. Hopelijk zit ik dan al lang en breed op de kabel!

BURN SOME ASS!!!

Ik zou niet te veel reclame maken,
daar word je provider zo langzaam van !

en heb je net als Cd-freaks ook wel eens dat je geen toegang meer kunt krijgen…

Dus als Annie een snel Superweb wilt blijven houden…geen reclame maken, slim hé
(en ik heb geen Nima opleiding gehad)

Hans.