Oproepen op de radio

vbimport

ik las vanochtend op teletext dat erik de zwart was verhoord op het politie buro omdat hij in januarie via de radio iedereen zou hebben opgeroepen om alle flitspalen te slopen en kort daarop ook daadwerkelijk flitspalen gesloopt waren

He flits, was zeker vroeg vanochtend… het is jeroen van inkel
hier de juiste tekst:

Jeroen van Inkel verhoord over flitspaalactie
AMSTERDAM - Radiopresentator Jeroen van Inkel is door justitie als verdachte gehoord over zijn oproepen vorig jaar op Veronica FM om flitspalen te vernielen. Volgens het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam is nog geen besluit genomen of Van Inkel zal worden vervolgd.

Over de inhoud van de verklaring van Van Inkel, tegenwoordig werkzaam voor Radio 538, wil justitie niets zeggen. Van Inkel riep in januari 2000 luisteraars op 'genadeloos toe te slaan op de ‘antiflitspaalavond’. Op verschillende plaatsen werden daarna flitspalen vernield. Ook stuurde een luisteraar het binnenwerk van een flitskast op naar Van Inkel. Het OM stelde de omroep aansprakelijk voor de schade. Van Inkel zou zich schuldig hebben gemaakt aan opruiing.

[QUOTE]Originally posted by Ab-Normaal
He flits, was zeker vroeg vanochtend… het is jeroen van inkel
[/QUOTE}het was 07:30 en dan nog zonder bril

was idd jeroen van inkel
en die actie van jeroen die roeleerde echt wel
zou gewoon een landelijke massale actie van automobilisten
moeten komen dat gewoon elke paal gesloopt werd en elke
auto van de klpd met een flitser erin op de kant gegooid…

Bij deze roep ik op om geen flitspalen te vernielen :wink: :cool:

Ik ben dan weliswaar nog nooit geflitst mar wat mij betreft mogen ze ze ook allemaal slopen…

Jeroen van Inkel is dus OK!

Ik vindt het onzin om hem te verhoren daarover.
Je kan hem daar nooit voor aansprakelijk stellen.
Die mensen moeten gewoon een beetje nadenken, voordat ze gedachteloos dingen gaan doen.
Als ik op de radio omroep dat iedereen zijn schoonmoeder af moet schieten, dan verwacht je toch dat ze dat toch niet echt doen of wel?

Originally posted by The Sorcerer
Ik vindt het onzin om hem te verhoren daarover.
Je kan hem daar nooit voor aansprakelijk stellen.
Die mensen moeten gewoon een beetje nadenken, voordat ze gedachteloos dingen gaan doen.
Als ik op de radio omroep dat iedereen zijn schoonmoeder af moet schieten, dan verwacht je toch dat ze dat toch niet echt doen of wel?

er lopen anders gekken genoeg op de wereld rond.:cool:

agh *** politie. Het is nu 2001 en ze beginnen te zeiken over 2000. Tssss

Waar woont die schoonmoeder??? hehehehe;)

ach ja politie moet toch wat doen anders moeten ze achter echte criminelen aan dus…

Originally posted by RDJ
[B]Waar woont die schoonmoeder??? hehehehe;)

ach ja politie moet toch wat doen anders moeten ze achter echte criminelen aan dus… [/B]

stel je voor zeg krijgen ze het mischien nog echt druk ook

Wel leuk dat jij zoiets post, je vond het zeker zielig voor die FLITSpalen!? haha! :stuck_out_tongue:

bestwel ja:p :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: