Oproep voor Dee-ehn!

Ik kan je geen Private MSG meer sturen dus dan maar ff zo. Kom je ook nog dit weekend?

Geen PM meer sturen? Hmz ja ik zie het; PM staat uit! Vreemd… kan me niet voorstellen dat ik dat uit heb gezet (zal dus wel een misklik zijn geweest).

Zoals ik al tegen Belvedere en Wookie zei, ik weet nog niet of ik kan komen. Zoals sommigen hier weten, ben ik druk bezig met afstuderen voor mijn HBO opleiding. Aangezien ik volgende week een tentamen heb, maar ik vandaag pas te horen krijg wanneer ik dat tentamen heb, durf ik niet te zeggen of ik kan komen. Zou ik dat tentamen op ma of di hebben, dan kan ik niet komen. Zou het echter op wo, do of vr vallen, dan ben ik a.s. zondag zeker van de partij.

Vooralsnog weet ik niets… helaas helaas, want ik heb er een beetje heel erg de balen van. Zodra ik zekerheid heb (dat weet ik vanavond) laat ik het natuurlijk weten…

Blij wat van je te horen.

Nou in iedergeval suc6 met je studie. Nu maar hopen dat je hem pas woensdag of later krijgt. :bigsmile: (Meestal moet het een week van te voren zijn!!!) :wink:

Meestal maar niet altijd. Weet dat helaas uit ervaring :Z

Weet je het al?!?! :slight_smile:

En??? En???

Oproep voor Dee-Ehn staat er en wie reageren hier??? :wink:

Maareh…weet je het al?? :confused:

hehe LOL sorry niet meer gesjekt :slight_smile:

maareuh ik weet het nog steeds niet… ik moet morgen eens eventjes met de hogeschool gaan mailen, om te kijken of ik vrijstelling kan krijgen, door een ander vak in de plaats te doen (waarvoor ik mijn studiepunten reeds behaald heb)…

Nou ik eeeeh inmiddels we horen het wel! :wink:

Jamaar wij mogen toch ook weten of hij kan of niet (sorry excitement van LAN slaat toe :smiley: ):o :o :o :o :o :o

Originally posted by King Dingeling
Nou ik eeeeh inmiddels we horen het wel! :wink:
Ik zal het even beter formuleren

Nou ik, (eeeeeeh inmiddels we), horen het nog wel.

[i]Spookje:[/i]
Kom je nou al om een uur of 1 's nachts:bigsmile: of kom je in de ochtend. :frowning:

Punt 1: Niet mijn naam gaan vervormen tot SPOOKJE :a , er is maar 1 iemand die dat mag. en dat is niemand van hier.

Punt 2: Ik heb geen idee, gister nog wel met mijn girl over gehad en ze vroeg zich af of ik het wel leuk zou vinden of ze mee zou komen bla bla bla, waarop ik heb gezegd van je moet het zelf weten kzou het best leuk vinden maar neem dan voor het geval wel droge kleding mee en hou er rekening mee dat er voor jou niet zo veel te doen is geen antwoordt meer gehad dus ik hoor het waarschijnlijk wel vanavond.

Originally posted by spooky20
[B]Punt 1: Niet mijn naam gaan vervormen tot SPOOKJE :a , er is maar 1 iemand die dat mag. en dat is niemand van hier.

Punt 2: Ik heb geen idee, gister nog wel met mijn girl over gehad en ze vroeg zich af of ik het wel leuk zou vinden of ze mee zou komen bla bla bla, waarop ik heb gezegd van je moet het zelf weten kzou het best leuk vinden maar neem dan voor het geval wel droge kleding mee en hou er rekening mee dat er voor jou niet zo veel te doen is geen antwoordt meer gehad dus ik hoor het waarschijnlijk wel vanavond. [/B]
Punt 1: Is er nu nog iemand bij gekomen. :wink:

Punt 2: Tot zaterdagnacht dan!!! :bigsmile:

Nou eindelijk contact met mijn docent gehad en guess what… :a :a :a

Precies… ik moet nog eens stevig in de boeken duiken :frowning: :frowning:

sorry jongens (baal er nogal van)

Punt 1: Is er nu nog iemand bij gekomen.

euh ik volg je niet helemaal maar goed.

Veel plezier vandaag!

En Dee-ehn…sux man…nog effe doorbijten, je bent er bijna!

Jammer dat je er niet bij was Dee-ehn! Misschien volgend jaar? :wink:

Originally posted by Wookie
Jammer dat je er niet bij was Dee-ehn! Misschien volgend jaar? :wink:

Ja laten we dat zekers hopen! Hoe was het? Zijn er foto’s gemaakt?

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Ja laten we dat zekers hopen! Hoe was het? Zijn er foto’s gemaakt? [/B]

Ik heb er een paar gemaakt , Murph en Sent ook nog wat geloof ik. Ik heb een oproep gedaan in de andere lanparty thread om wat foto’s te posten. Die van mij komen hopelijk vanavond online.

Jammer Dee-ehn. Ik hoop dat je goed geleerd hebt en het alsnog gaat halen. Heel veel suc6 met je studie!!