OPROEP! Laatste CD Freaks T-shirts!

vbimport

Er zijn nog enkele T-shirts beschikbaar! Zo’n 2 maanden geleden hadden we een T-shirt actie voor al onze CD Freaks bezoekers. Hiervan zijn er nog enkele over! Je kan nu de LAATSTE T-shirts bestellen!

Ze zijn beschikbaar in de maten Large (L), Extra Large (XL) en Extra Extra Large (XXL).

1 T-shirt kost je Fl. 29,95 (exclusief verzendkosten). De verzendkosten bedragen 5 gulden naar Nederland en Belgie.

Hoe krijg ik er een in mijn bezit?

Je kan op 3 manieren betalen:

• Overschrijven op onze bankrekening (ABN-Amro, NL)
  • Het geld opsturen naar onze Postbus in Nederland
  • Online betalen via credit card

Als je via bank of via de postbus wilt betalen, moet je me een mailtje sturen op mp3@cdfreaks.com.
Zet in de mail je adres en je maat (L, XL, XXL). Ik mail je dan terug met de betalingsinformatie (postbus adres, of bankrekening nummer).

Als je via credit card wilt betalen, kan je direct naar de online shop gaan. Je kunt deze hier vinden: https://www.regnow.com/softsell/nph-softsell.cgi?item=5565-1

Lees ook dit!

[ul][li]Bestel aub alleen als je ook snel wilt betalen. Ik heb geen zin om nog eens een maand op je betaling te wachten.
[/li][li]Betalen via Credit Card of via Bankoverschrijving gaat het snelst.
[/li][li]Als je via bank betaald, maak dan zo spoedig mogelijk het bedrag over (bijvoorbeeld online, of via de telefoon). Laat niet het overschrijvingsformulier nog een paar weken op je bureau liggen.
[/li][li]Als je via Credit Card betaald, neem ik binnen 2 dagen contact met je op (via email), met de vraag welke maat je wilt. Je kunt deze natuurlijk ook alvast mailen (mp3@cdfreaks.com). Doe dit pas nadat je via Credit Card hebt besteld.
[/li][li]Als je via credit card betaald, kost 1 T-shirt US$16. Er zit een kleine ‘fee’ bij voor de credit card maatschappij.
[/li][li]De T-shirt is van een zeer goede kwaliteit. Hij weegt 190 gram. De achterkant is gewoon wit.[/ul]
[/li]
Bestel NU!

Voor meer info zie de frontpage nieuwsposting:
http://nl.cdfreaks.com/news2.php3?ID=179
Daar staat ook een foto van het shirt!

Lekker MP3 :slight_smile: ik zit in France maar wil WEL een shirt. XL as je hep

tot over 2 weken…

morgen ook es eentje kopen :wink:

heb witte shirts nodig atm :slight_smile:

Het is op de bus gegaan…

wanneer krijg ik die eigenlijk opgestuurd…
heb al een week betaald…

Originally posted by Digital Mayhem
wanneer krijg ik die eigenlijk opgestuurd…
heb al een week betaald…

Ja zou natuurlijk mij even kunnen mailen…

maargoed hij is al opgestuurd hoor. Post van NL -> BE is niet zo snel dus doe maar rustig aan…

Just asking mp3.
Bedoelde daar nix mee ;o))
Thx!
Just eager to wear it :o))

Ik heb er nog enkele over, dus je kan me nog mailen.
Topic unsticked…