Oproep IRC gasten (ze weten wie ik bedoel)

vbimport

Nog FF over die foontjes. RMX zal waarschijnlijk al weten wat ik hiero ga zeggen nu.

Ik zit met een probleempje een recherche team van de lokale politie hiero is op zoek naar een stapeltje telefoons. (ik weet niet zeker of ut om die stapel van mij gaat) dus ik wil ut ff stil houden en dus voorlopig verstuur ik nog niet en krijgt nog niemand een foontje.

Dus sorry;

Ruff-Next
RMX
MESS
TREE
Tekkie
Edwin
Domi

Lekker slim omdat hier te zeggen :wink:
Ik zal ze ff inlichten… :stuck_out_tongue:

Originally posted by krano
Lekker slim omdat hier te zeggen :wink:
Ik zal ze ff inlichten… :stuck_out_tongue:

Ben je al voor geweest…
IP adres al doorgegeven en ze staan om 17:00 uur voor de deur met huiszoekingsbevel.

Ik heb hen gewaarschuwd, dus is wel zo fair dat ik nu het omgekeerde ook doe :smiley:

Hup, juist al die zooi weg, alles naar 1 andere persoon (ver) van je vandaan! :D, of zoiets :wink:
Darn wel jammer… :wink:

Greetz

Waarom zet je niet gelijk hun adres en (eventueel) nieuwe telefoonnummer erbij. Weet je zeker dat ze het te horen krijgen.

Hehehe, LOL :slight_smile:

Ik heb ook een deel van die partij denk ik…gaat het om 3310’s ???

Prijs zo rond de 175 inkoop?? in doos :slight_smile:

Soms ben ik blij dat ik wel eens wat in de winkel koop :slight_smile:

iK een foon ? Ik hoef helemaal geen gejatte zooi !

haha betrapt Domi
LOL ROFL LMAO :slight_smile:

Beter juist verkopen die zooi ja!
Ben je d’r vanaf, kunnen ze je daar nie op pakken tenminste! Ja toch?! Of wil je als je gepakt wordt, dan wel alles “eerlijk” terug geven?! haha! :stuck_out_tongue:

Dus… weg die zooi!!!

Originally posted by Wookie
[B]Beter juist verkopen die zooi ja!
Ben je d’r vanaf, kunnen ze je daar nie op pakken tenminste! Ja toch?! Of wil je als je gepakt wordt, dan wel alles “eerlijk” terug geven?! haha! :stuck_out_tongue:

Dus… weg die zooi!!! [/B]

Precies zo dacht ik nu ook!! :smiley:

Greetz

Om welk type gaat het eigenlijk!?

Originally posted by Wookie

daar ben ik ook wel benieuwd naar…ben namelijk op zoek naar een 8850:)

Ik ben altijd intrested in phones stuur me maar en PM.

Originally posted by Wookie&PietPaulusma

Het gaat om de nokia’s 8850,8210 en 3310…

Damn vindt het wel kut!
Achja

Greetz
Mess

8850’s wil ik wel hebbuhhh :smiley:

doe mij er maar 3!

Originally posted by Mess
[B]

Het gaat om de nokia’s 8850,8210 en 3310…

Damn vindt het wel kut!
Achja

Greetz
Mess [/B]

hoere die wil ik hebben…:slight_smile: Spooky ik wil ook:)

Originally posted by pietpaulusma
[B]

hoere die wil ik hebben…:)[/B]

Wie niet!?

Greetz
Mess

Je moet je altijd ‘‘maar’’ met 1 crimineel zaakje tegelijk bezig houden. Waarschijnlijk heb je ook een aantal ‘‘back-up’’ warez cds liggen thuis. Dan werd je daar voor ook nog even voor opgepakt.

Dat is net als op TV bij ‘‘Highway Patrol’’ of ‘‘Police Camera Action’’ of die andere zooi. De boeven worden aan de kant gezet omdat het achterlicht stuk is, of omdat ze door rood rijden (crimineel zaakje)
En ondertussen hebben ze ook drugs in de auto (nog crimineeler). Als het achterlicht het deed of als ze niet door rood reden waren ze niet opgepakt. Nu wel.

Dus wat jij moet doen: Gooi eerst je warez cdz weg. De smeris geloofd namelijk niet dat het idd ‘‘back-up’’ is. En dan pas die foontjes.

Wat je zegt is waar “IN AMERIKA WEL JA”

Hiero in NL mag de politie alleen mensen oppakken voor het geen dat ze controleren… Dus als jij voor alcohol controle gepakt wordt mogen ze je niet pakken als je dan ook nog eens twilight in je auto hebt liggen!!!
Kijk maar in de grondwet , dit weten weinig mensen maar het is wel zo, en als de politie je er wel voor pakt en als je voor moet komen wordt je alleen gestraft voor de alcohol dus NIET voor de twilights