Operation Flashpoint

vbimport

Yo,
Weet iemand hoe het nou zit met die cd-copy protectie dat de kwaliteit van de game steeds slechter wordt? Dus dat de game op het laatst onspeelbaar is?
Ik heb Winimage dus de cd staat op mijn HD. Krijg ik dan nu ook problemen? of niet?

Ik vind iig dat je heel verrot loopt, en dat het loaden best lang is. Aan de andere kant is het wel grappig dat je in het begin haast naar een film kijkt.

euh? beveiliging ? welke beveiliging ?

Maar nu blijkt dat de beveiliging gekraakt is door DEViANCE.

It would appear that F.A.D.E. may have already been defeated. A software piracy group calling themselves ‘DEViANCE’ has released Operation Flashpoint onto the internet with the following note:

“while we tested we found no trace of the ‘fabulous’ ‘FADE protection’ - so we can only assume for now that the press releases about it were just the usual company bullshit.”

I love them :stuck_out_tongue:

De FADE zal wel FAKE zijn. Volgens mij hebben de makers van OF zich vergist. Ipv een FAKE protection hadden ze aangekondigd dat er een FADE protection zou zijn.

hehe, gewoon een foutje van de pers ofzow ja :slight_smile:
Foutje, moet kunnen baas :stuck_out_tongue:

Grtz JP.

eh is die al uit dan?? tering moet ik hebben man war kan ik dat spel downlaoden ??

Originally posted by JAP
eh is die al uit dan?? tering moet ik hebben man war kan ik dat spel downlaoden ??

check je eigen topic.