Openbare ftp's

vbimport

Ik zoek een paar goede openbare ftp’s!

ik zal niet vragen voor welke doeleinden. ik denk dat ik ze wel kan raden :wink:

de enige die ik weet voor openbaar is die op http://www.geocities.com
open dan een gratis website, en je kunt met je ftp proggie uploaden.

er zit wel een max op. 20 mb geloof ik…
als je er .mp3 bestanden op wil backuppen, hernoem ze dan naar .bmp of .wrd of iets anders onschuldigs. Ik heb namelijk gehoord van horen zeggen dat geocities medewerkers alles op .mp3 ed deleten.

suc6

Ik denk dat hij bedoelt public ftp’s om vanaf te downloaden.
Die zijn schaars, zoek eens binnen dit forum op FXP boards of FTP boards…probeer daar binnen te komen (wordt wel van je verwacht dat je niet alleen download, dat je dus ook eens wat terugdoet)

Originally posted by Da_Taxman
Ik denk dat hij bedoelt public ftp’s om vanaf te downloaden.
Die zijn schaars, zoek eens binnen dit forum op FXP boards of FTP boards…probeer daar binnen te komen (wordt wel van je verwacht dat je niet alleen download, dat je dus ook eens wat terugdoet)

pcies…en iig wel netjes post bij iedere download die je doet! :smiley:

maar dat zijn illegale praktijken.
Maar van wat ik weet is dat van de meeste FTP boards of de registratie is gesloten, of dat je daar dan de 2e member bent. Naast de oprichter :wink:

je moet gewoon ff zoeken op Peiboard …net 4 fun nog ff gedaan…en jahoor…kon gewoon reggen en ook nog es een aardige grote jongen…dus die kan ik weer aan de list toevoegen…:stuck_out_tongue:

Hmmz… …illegaal :stuck_out_tongue:
Downloaden voor eigen gebruik vind ik niet illegaal :slight_smile:

Ik w8 op ADSL… …down;oad CuteFTP en zoek op operation flashpoint ofzo dan krijg je allerlei FTP’s… …toegang krijgen is meestal nie moeilijk.

Trouwens; als jullie een ISO uppen, dan zet je m gwoon op je eigen pc; een of ander ftp server programma en dan kan men downloaden zeker? Of uppen jullie m echt naar iemand zijn FTP?

check www.wickeddownloads.com