Opdracht voor school

vbimport

hello everbody I need you help

Ik moet een opdracht maken voor schoolen het moet te maken hebben met een verbinding tussen 2 modems en daarbij moet ik ook zetten de instelling van procomm, wie kan mij uitleggen wat dat is en waar ik het kan vinden want mijn leraar wilt het niet vertellen

LOL -> gespijbelt?! zitten slapen tijdens de les?! hahaha…sorry mate, ik zou het echt niet weten…een van de andere freax vast wel…

Hier een klein uitleg erover. Ik hoop dat je hier wat aan heb.

ProComm Plus is een complete oplossing voor alle vormen van modemcommunicatie op een PC. ProComm Plus kan meer dan 36 terminal emulaties uitvoeren, bevat 11 file transfer protocollen en bevat RIPscript 1.54 emulatie voor een grafische interface voor BSS’en. Het fax onderdeel van ProComm kan niet alleen faxen versturen en ontvangen, maar is ook geschikt voor fax-forwarding, groepsverzendingen met scheduling, OCR en fax verzoeken. Verder komt ProComm Plus met Internet gereedschappen voor het opzetten van verbindingen, e-mail, nieuwsgroepen, FTP, Telnet en de Internet Explorer van Microsoft. Remote Control kan middels Rapid Remote over zowel telefoon als netwerk verbindingen. Met de ASPECT Script taal kunnen al deze taken geautomatiseerd worden.

Hier meer informatie over ProComm (v4.8) en hier is de Engelse handleiding. Hopelijk heb je er iets aan… :wink: