Opbergmapjes etc. voor meerdere 8 cm CD-R(W)'s

vbimport

Hallo mensen,

Heeft iemand wel eens een opbergmapje (van stof; geen hard plastic, tenzij het niet anders kan) voor 8 cm CD-RW's gezien?

Zou erg handig zijn om mijn CDs in op te bergen van mijn Sony Mavica digicam voor onderweg. Hoe kleiner hoe beter.

Ik heb al gekeken bij merken als Fellowes en CaseLogic, maar tot nu toe geen resultaat. Kan iemand mij verder helpen?

Alvast bedankt!

kijk eens op www.romstore.be of wwW.pctec.be
een van die 2 heeft ze vast wel, bij pctec moet je ff mailen

De Cd Freaks Shop. oh … eh 8cm… naja , die passen er ook wel in :slight_smile:

Nou zo’n groot CD mapje is eigenlijk niks, veels te groot. Past niet in mijn rugzak als ik door China, Nepal en India trek…

BTW Die twee links hierboven van o.a. CD freaks hebben niks!

Ook niet iets van 3,5", Minidisc of ZIP opbergsysteempjes misschien waar mijn 8cm CDtjes inpassen? En die natuurlijk niet veel groter zijn dan een 8cm CD?

Alvast bedankt voor jullie replies heren…

'k heb er hier een gevonden geloof ik.

Anders moet je eens op zoek gaan naar Nintendo GameCube CD Wallets. Die zijn net zo groot.

Als je nog even geduld hebt, krijgen wij ze, als ik me niet vergis, volgende week in de CD Freaks Shop.

Dat van die GameCube tasjes was een goed idee, alleen kan ik hier in Nederland alleen de tasjes van Thrustmaster vinden: ‘mooi’ paars en in de GC-style. Niet echt super dus. :Z

Maar als ze in de CDfreaks.nl shop komen, dat zou helemaal super zijn! Komen ze 100% zeker volgende week daar te staan? Bij de afdeling CD/DVD mappen neem ik aan?

Ik kan niet wachten! :bigsmile:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]'k heb er hier een gevonden geloof ik.

[/B]

sorry, we do not ship internationally
:frowning: