Op vakantie in de tent?

vbimport

Wat vinden jullie ervan?

ik denk dat ik met de tent naar wat rockfestivals ga pukkelpop, pinkpop en werchter. Maar hoe krijg ik die ******vlekken van vorig jaar uit mijn tent ? Ik wil daar niet voor aap staan.

Mijn voorkeur gaat uit naar een huisje of bungalow, maar kamperen is ook leuk

heb ik je al verteld,
maar mij lijkt dat wel gaaf, het is
wat minder luxe dan een hotel
maar wel een stuk gezelliger…
en je hebt meer vrijheid dan in een hotel…

geef mij maar de tent lijkt een stuk gezelliger dan een hotel

Welke grappenmaker zal het eerst stemmen op:’‘Ik haaaaaat vakantie’’?

Ik vind een tent iig veel leuker dan een hotel ofzo. Tenzij het niet anders kan zoals in Manhatten ofzo. Niet erg practisch om je tent op te zetten op Time Square…

3 sterrenis toch wel minimaal eigenlijk…

Met de tent op de camping…moet er niet meer aan denken zo primitief… :wink:

Mij krijg je echt nie op vakantie in een tent! Te weinig luxe! :stuck_out_tongue:
Beter lekker hotel, uitzicht op zee, voedsel wordt geregeld (vaak nie te kanen maar dan ga je gewoon uit eten) en normaal bed en normale plee nie te vergeten!

Originally posted by Da_Taxman
[B]3 sterrenis toch wel minimaal eigenlijk…

Met de tent op de camping…moet er niet meer aan denken zo primitief… :wink: [/B]

Aan tijdstip posting te zien, hou je toch wel van dauwtrappen Tax

Originally posted by Misha

Aan tijdstip posting te zien, hou je toch wel van dauwtrappen Tax

Mjah, moest vannochtend vroeg beginnen…met werken.

Maar dauwtrappen doet niets af aan het feit dat het toch wel 3 sterren moet zijn…primitief kamperen heb ik vroeger gedaan, scouting enzo…tegenwoordig ben ik veel te verwend gewoon :wink:

nou nou sorry dat ik het moet zeggen hoor maar jeezz stelletje watjes, ik ga nog vrolijk op vacantie in een tent hoor, maakt mij niet uit. ik ben nog jong (nou das niet echt meer waar :rolleyes: ) maar toch ben ik nog wel zo een bikkel dat ik gewoon op de harde grond kan slapen (ok dan moet ik wel zat zijn van het feest waar ik dan wel elke dag naar toe ga) ik slaap dan ook gerust met een DJ tent naast mijn tent die 24 uur muziek draait. maakt mij allemaal niet uit.
ik vraag me dan wel af, als jullie vb naar PINKPOP gaan hoe jullie dat dan doen, laten jullie je dan ophalen door jullie prive-chauffeur :wink:
tja dat moet ik ook gewoon toegeven, ik ben ook maar een arme student, ik kan dat gewoon niet betalen. :stuck_out_tongue: zo een *** hotel of meer.

Originally posted by AlfredHier
ik vraag me dan wel af, als jullie vb naar PINKPOP gaan hoe jullie dat dan doen, laten jullie je dan ophalen door jullie prive-chauffeur :wink:

ik woon lekker dicht bij pinkpop dus ik slaap lekker thuis
en mn vriendin is mn prive chauffeur :slight_smile:

…maar toch ben ik nog wel zo een bikkel dat ik gewoon op de harde grond kan slapen (ok dan moet ik wel zat zijn van het feest waar ik dan wel elke dag naar toe ga) ik slaap dan ook gerust met een DJ tent naast mijn tent die 24 uur muziek draait. maakt mij allemaal niet uit.

Ik zeg ook nie dat ik niet op een harde grond zou kunnen pitten of nie zou kunnen pitten met veel herrie om me heen maar prefereer gewoon luxe! :wink:

nou nou sorry dat ik het moet zeggen hoor maar jeezz stelletje watjes, ik ga nog vrolijk op vacantie in een tent hoor, maakt mij niet uit. ik ben nog jong (nou das niet echt meer waar :rolleyes: ) maar toch ben ik nog wel zo een bikkel dat ik gewoon op de harde grond kan slapen (ok dan moet ik wel zat zijn van het feest waar ik dan wel elke dag naar toe ga) ik slaap dan ook gerust met een DJ tent naast mijn tent die 24 uur muziek draait. maakt mij allemaal niet uit.
tja dat moet ik ook gewoon toegeven, ik ben ook maar een arme student, ik kan dat gewoon niet betalen. :stuck_out_tongue: zo een *** hotel of meer.

precies!! die DJ zijn we zelf toch??? :slight_smile: :slight_smile: :cool:

nog ff een tent regelen voor aankomend weekend he :slight_smile: (pinkpop)

o ja die tent is denk ik geregeld, ik weet niet meer of ie nou helemaal waterdicht is maar ja daar zullen we snelgenoeg achter komen denk ik :cool:

een chauffeur heb ik in dit geval niet nodig… kwoon er ver genoeg van af om tevoet binnen 5 minuten op het pinkpop terrein te zijn :slight_smile:

o ja die tent is denk ik geregeld, ik weet niet meer of ie nou helemaal waterdicht is maar ja daar zullen we snelgenoeg achter komen denk ik :cool:

Ai nouwja het gaat toch niet regenen… toch :slight_smile:

ik ga liever in een hotel heb ik ook geen last van ongedierte

Stop mij maar in een tent lekker gezellig primitief doen lekker fikkie bouwen enzo en hotel word je gewoon vol gestout en kosten klauwen vol met geld :slight_smile:

Lekker tentje toch. Is lekker gezellig vind ik. Met zijn allen in een tentje of enkel met mijn vriend. :wink: Kan je lekker doen waar je zin in hebt en hoef je je niet aan hotelregels te houden. Is lekker goedkoper en dat is net goed voor studenten.