Ook zo'n hekel aan

vbimport

Soa / aa en dat soort termen.

jemig kunnen we hier niet een apart forum aan besteden zodat ik er niet steeds mee geconfronteerd wordt.

sorry moest er even uit........

(dit wordt waarschijnlijk toch wel geclosed of gedeleted ....dus zit r maar nie over in)

was getekend,
Ruff-Nxt

geen slecht idee RNG

da zou veel interessanter zijn voor de gebruikers en ook voor de niet-gebruikers.

zeker doen

greetz

Second that motion.

Persoonlijk ben ik principieel tegen dat soort onzin. Het zal ongetwijfeld werken, maar ik moet die troep gewoon niet op mijn computer…

Wat mij betreft mogen die discussies over AA, SOA (is toch een aanduiding voor een groep ziektes ) en AllAdvantage (allemaal hetzelfde, ja ik weet het) ergens anders gevoerd worden…

Da_Taxman

Hoe meer mensen des te eerder Domin8Tor en ZiSe luisteren.

Ik bedoel het is makkelijk aan te passen in ubb maar doe niets zonder overleg.

Met alle respect [wwwleerlingencom] zou je je dit soort uitlatingen ergens anders willen plaatsen.

bedankt.

[This message has been edited by Ruff-Next_Gangsta (edited 09 May 2000).]

Dat is waar ik een hekel aan heb, mensen die aandacht te kort komen voor hun site en dan dit soort acties gaan doen…(ik bedoel dus van die leerlingen.baggersite)

Het is echt jammer dat ik dit soort postings niet zelf kan verwijderen en dat ze er dus nu even op blijven staan…

Er is hier maar een woord voor:
ZIELIG!

Da_Taxman

ok rng

[This message has been edited by Portje (edited 09 May 2000).]

Gooi die gozer eraf en maak aub zo’n forum.

TeK

Mag ik ook even een dutje doen portje?

krijg al te weinig slaap…

maar goed ik hier willen zien dat mensen liever een eigen forum krijgen over soa en aa all adventage en dat soort shit.
andere opmerkingen liever niet.

bedankt

Ja een apart forum, dat voor aa en andere rommel, dat zou pas handig zijn, als je kijkt hoeveel procent van de postings hier aan bot komen over aa dan wordt ik al duizelig Het zou trowens ook het forum ten goede komen (omdat al de nederlanders en de belgen dan hun zegje over aa en soa kunnen doen, en dus niet telkens naar irc.dal.net te gaan) Goed idee RNG, ik steun het volledig, maar dat had je waarschijnlijk al gedacht of niet?
Grtz to some good ideas

Op de officiele site van soa bevindt zich al een forum … als we daar nu es een dutch forum van zouden maken.

De site van soa is de volgende http://www.cold-force.net/soangels/

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by vipken:
[b]Op de officiele site van soa bevindt zich al een forum … als we daar nu es een dutch forum van zouden maken.

De site van soa is de volgende http://www.cold-force.net/soangels/

[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Dit lijkt mij wel een leuke, en dan voluit gaan zitten kwalleballe over hoe we die lui bij de neus kunnen nemen om zo veel mogenlijk te kunnen verdienen.