Ook KPN blokkeert MTN... waar nu SMSen?

vbimport

Zoals je kunt lezen op Webwereld (http://www.webwereld.nl/nieuws/8495.phtml) heeft nu ook KPN besloten om SMSjes te blokkeren van MTNSMS.

Vorige week heeft dutchtone dit ook al gedaan…

Waar kan ik nu het beste mijn SMSjes gaan versturen?? Dus voor alle netwerken… (iig dutchtone (vriendin :slight_smile: ) )

Ik heb laatst al een accountje op vizavi.nl aangemaakt, maar hier ben ik niet zo tevreden over… slecht layout, irritante lijst om ‘friends’ te adden, en je kan niet zien of je SMS nou wel of niet is aangekomen :frowning:

Iemand een idee? Hotsms.com??

Ach ze zijn niet allemaal zo makkelijk als MTN, maar ik vind Lycos toch nog wel te doen…

ICQ!!

Originally posted by Nilis
ICQ!!

ICQ is de allerbeste SMS-er die er is! And that’s a fact!! :cool:

maar volgens mij kun je met ICQ ook niet meer naar dutchtone gebruikers smsjes sturen…
?!

mvg NILIS

Nopez Bitchtone blokkeert ook MTN…

Klopt met ICQ kan je geen smsjes meer sturen naar KPN en Dutchtone lycos doet het nog steeds maar ja als iedereen daar gaat smsen zullen Dutchtone en KPN (straks TELFORT, BEN en LIBERTEL ook nog) :frowning: ook die blokkeren.
Mag dat eigenlijk wel ???

Originally posted by Wappy®
Klopt met ICQ kan je geen smsjes meer sturen naar KPN en Dutchtone lycos doet het nog steeds maar ja als iedereen daar gaat smsen zullen Dutchtone en KPN (straks TELFORT, BEN en LIBERTEL ook nog) :frowning: ook die blokkeren.
Mag dat eigenlijk wel ???

sja ik denk het wel helaas…wel beetje klote dat je strax nie meer 4free kan smsen via de betere freesmsdiensten!! :mad:

Het zal wel weer zo zitten door het gratis smsen missen ze een heleboel inkomsten en dat willen ze niet dus blokkeren ze het maar en ja wij dokken wel hoor wij blijven smsen !! :frowning:

Originally posted by Wappy®
Het zal wel weer zo zitten door het gratis smsen missen ze een heleboel inkomsten en dat willen ze niet dus blokkeren ze het maar en ja wij dokken wel hoor wij blijven smsen !! :frowning:

“Zij mij pesten, ik hun pesten”!.. geen gratiz SMS? Dan geen SMS meer… zo simpel is dat!

Originally posted by Dee-ehn
[B]

“Zij mij pesten, ik hun pesten”!.. geen gratiz SMS? Dan geen SMS meer… zo simpel is dat! [/B]

Zit ook wat in, dan bel ik gewoon…
Kom ik misschien een keer van mijn belminuten af…heb al 3 maanden dat ik het maximum beltegoed meeneem naar de nieuwe maand…als je overdag op kantoor zit dan bel je op kosten van de zaak daar :wink:

Originally posted by Da_Taxman

Zit ook wat in, dan bel ik gewoon…
Kom ik misschien een keer van mijn belminuten af…heb al 3 maanden dat ik het maximum beltegoed meeneem naar de nieuwe maand…als je overdag op kantoor zit dan bel je op kosten van de zaak daar :wink:

Klinkt dat ff bekend :slight_smile:

Ik had ook belminuten (180 per maand) maar daar ben ik toch maar vanaf gestapt :).

www.breathe.com

ze zeggen alleen engelse providers te steunen , maar ze doen alle.

Een berichtje kan wel takke lang duren voordat het aankomt en je hebt er geen controle over.