Ook Flash jatten....omdat je zelf het niet kunt

vbimport

Hier is dan het veel aangevraagde programma.

Om de flash animaties te jatten…omdat je niet de moeite neemt om de tut. te lezen zodat je zelf een mooie animatie kan maken.

[tijdelijk niet aanwezig, hosting prov doet moeilijk]

Nou dan hier maar… http://www.idrive.com/friendsofcdfreaks/files/Prog/

kies / klik op ucfffli10.zip

[This message has been edited by Ruff-Next_Gangsta (edited 24 May 2000).]

hee een bedankje mag ook wel

ik weet dat veel mensen het willen hebben gezien de vele emails…

The contents of your i-drive account (www.idrive.com/friendsofcdfreaks) have exceeded your storage limit. Please log in and remove the files you no longer need within 48 hours. Soon, you’ll have the opportunity to add more space to your i-drive.

Your storage limit: 50.0mb
Current space occupied by your account: 59.96mb

Wie zit men idrive zo vol te proppen met programma’s mp3’s
heheheh

goedemiddag vijandje!

Ik heb dat progie vanje gehad met email, maarre bij mij doet ie het nie. Het proggie draait wel, maar als ik dan een protected file selecteer, zegt ie dat ie niet beveiligd is!!!???

Nou hoe kan dat? Enne toch bedankt voor het proggie…

masterBURNERTJE

Deze jongen heeft t zelfde probje als M-burner…

greetz Appie

Dit programma werkt wel maar die ruftnekgangster snapte niet helemaal wat voor proggie er werd gezocht.
Als je in flash een movie exporteer kun je PROTECT FILE aanvinken, als je dit doet kan je hem niet meer importeren, met dat proggie van ruftnekgangster kan dit wel maar daar hebben we nix aan want of je nou een niet beveiligde swf file normaal importeert of een beveiligde met dat proggie je kan de file niet bewerken en ook niet zien hoe die in elkaar zit, je kunt hem alleen afspelen.
Om te zien hoe een movie in elkaar zit en om hem te bewerken heb je een .fla file nodig, op sommige sites kun je voorbeelden downloaden in .fla file dus daar kun je terecht…of je moet een proggie hebben dat .swf files terug omzet naar .fla maar volgens mij bestaat dit niet en is dit ook niet mogelijk.

Als je een post opent met een ROOD HOOFD, RNG
word je al meteeen voor gangter ( ruftnekgangster ) uitgemaakt ( LOL ) hahaha

Leg dat dan ook beter uit, in de vraagstelling.

Kan toch niet in alles perfect zijn…

En de Naam is Ruff-Next_GAngsta oftewel Ruff-Next…

teveel vitaminen geslikt…

.hahahahahahahahahah

dit moet je niet te vaak doen Ruff-Next_Gangsta, nou verslikte ik me in een slok

hahahahahahahahahaha

[This message has been edited by portje* (edited 25 May 2000).]

Hmz…

Nou als scar er zich mee gaat bemoeien dan sluit ik um maar…