Ook eindelijk

vbimport

Net als in deze topic wou ik ook ff kwijt dat ik ADSL heb! Weg met die klote modem :smiley: Net meteen ff Nero gedownload met 32k/s. Dat is wel ff wat anders dan 2-4k die ik normaal haal van de Ahead servers!

I’m a happy man today :slight_smile:

ik ook voor jou :stuck_out_tongue:
enne nie te veel downloaden :stuck_out_tongue:

Originally posted by G@M3FR3@K
Net meteen ff Nero gedownload met 32k/s. Dat is wel ff wat anders dan 2-4k die ik normaal haal van de Ahead servers!

32kb/s??

Tering man, met @Home haal ik dik 250 ~350 kb/s!!
Maar ik ben wel blij voor je…

BTW, is ASDL dus niet sneller als @Home? ik wou namelijk ook ASDL nemen i.p.v. Athome…

Kun je nog beter het forum administreren :stuck_out_tongue:

Originally posted by Da_Taxman
Kun je nog beter het forum administreren :stuck_out_tongue:

rofl

Ik zou het bij @home houden phrozie, en dan nog wat meer pubs posten, en mij melding geven daarvan :stuck_out_tongue: dan gaat het goei :slight_smile:

Ik heb het ook, ADSL, en het roelt, als je niet meer dan 50kps gewend ben :slight_smile:

Tov een standaard foonlijnverbinding is ADSL natuurlijk geweldig. Toen ik nog op ISDN zat had ik ook zoiets van had ik maar al ADSL snelheid. Maareuh nu ben ik toch blij dat ik @home heb en wel eens tot een dikke 500k haal :slight_smile: Pakweg 9x zo snel als ADSL basic :smiley:

maarja… tis al fijn als je een goeie conn zonder tikken etc hebt :slight_smile:

Gefeliciteerd ! Ik hoop ook ooit nog eens een snelle verbinding te krijgen !

goed zo freaky dude
kan je aan je nieuwe site beginne
of toch eerst nog werk aan de winkel
nou wij wachten met spanning af

Originally posted by DoMiN8ToR
Gefeliciteerd ! Ik hoop ook ooit nog eens een snelle verbinding te krijgen !

ikke ook, ik voel me door Nederland in de steek gelaten:mad:. rechts kijk ik en zie al die Duitsers aan de ADSL en de kabel hangen, en links is nix dan een verre, uitgestrekte vlakte. En het @home is nerges te bekennen. Damn wat wilde ik graag dat Nederland dit bergdorpje aan Duitsland afstond!

Originally posted by phrozeman
BTW, is ASDL dus niet sneller als @Home? ik wou namelijk ook ASDL nemen i.p.v. Athome…

Je maakt een grapjuh zeker? :slight_smile:

hoop dat je zo terug meer zin krijgt om je site terug op te starten want iedereen mist deze toch wel een beetje
zoals in een andere topic werd vermeld
download maar met mate

Thanx allemaal :slight_smile:

Het downloaden gaat nu ongeveer met 50k/s dus als je een snelheid van 3-5k/s bent gewend is dit echt heerlijk. Lekker de hele dag die verbinding open laten staan zonder zorgen te maken om de maandelijkse telefoonrekening…

@RaSta ea. Ik ben nu bezig met de nieuwe site maar dat duurt nog wel even. Ik moet nu namelijk ook stage gaan lopen (maar gelukkig is dat een erg leuke opdracht). Maar ik ben er dus mee bezig… :smiley:

Ikke ga ook naar ADSL draait nu op me andere pc als een flipper en geeft een veel betrouwbaardere verbinding dan Kwello, die dus per 31 - 10 - 01 bij mij weg is.

En die k*t modem komen ze maar even halen in mijn tijd en niet in hun tijd die eikels zijn werkelijk zo ongelovelijk dom dat er gewoon niet eens met ze te bellen/mailen/praten valt, ik heb het echt gehad met die gasten.

Alleen ik hoor altijd van hele lange wachtijden bij adsl (voordat je aangesloten bent of de modem hebt etc.) maar bij mij was alles er met 3-4 weken doorheen (heb wel een doethetzelf pakketje)

Groetz

The Observer

Originally posted by Observer
Alleen ik hoor altijd van hele lange wachtijden bij adsl (voordat je aangesloten bent of de modem hebt etc.) maar bij mij was alles er met 3-4 weken doorheen (heb wel een doethetzelf pakketje)
Ik heb 2 maanden gewacht. Ik kreeg eerst een brief van de KPN dat er niet genoeg capaciteit was voor ADSL in mijn straat en dat hert dus niet doorging. Ik heb toen maar een abo genomen op de kabel van Kaasema maar gelukkig kreeg ik de dag nadat ik een afspraak had gemaakt met Kaasema opnieuw een brief van de KPN dat ik het doe-het-zelf pakket binnen 4 weken thuis gestuurd zou krijgen :slight_smile: Meteen de afspraak met Kaasema opgezegd… Het d-h-z pakket was er binnen 2 weken en de aansluiting is echt zeer makkelijk. (Alleen staat mijn PC op mijn kamer en de telefoon aansluiting zit beneden dus moest er 15 meter telefoonkabel door 3 muren heen om op mijn kamer te koemn ;))

Originally posted by G@M3FR3@K
Ik kreeg eerst een brief van de KPN dat er niet genoeg capaciteit was voor ADSL in mijn straat en dat hert dus niet doorging.
(Alleen staat mijn PC op mijn kamer en de telefoon aansluiting zit beneden dus moest er 15 meter telefoonkabel door 3 muren heen om op mijn kamer te koemn ;))

Dat met die capaciteit was ik ook bang voor, woon ook niet echt in een wijk waar iedereen internet heb via kabel/adsl (misschien weet de helft nog niet eens wat een pc is.) maar er waren geen problemen dus heb ik het wel.

Dat met die draden (lang leve mijn voorganger(huurhuis)) de kabels lagen er al alleen die aansluitingen heel onlogisch, was even puzzelen +/- 10minuten en toe had ik de kabeltjes goed, en kon de aktie beginnen.

Fucke duckie gaat dat snel man, en die stabilieteit ongeluffelijk.

Grtz

The Observer

ps. snapt men mijn verhaal nog (ik nie) :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

ik was al blij toen ik vorige week wannadoo hometime kreeg, kan ik eidenlijk sinds superweb weer eens tijdens daluren netten zonder me druk te hoeven maken over de foontikken en het gaat nog fucking snel ook nog downloads lopen allemaal lekker rond de 7.9 k/sec en dat is niet gek voor een enkel isdn lijntje.

Ik sinds 2day ook quicker inet, alleen zat het nog nie zo mee.
lees maar…