Onyx 1

vbimport

wie help deze stumper aan het passwoord van onyx-1???
kan er niet aankomen !!!
bvb hartelijk dank!!!

ff wat info aub ???
teneerste onyx is hiphop music voor mij ! en weet totaal nie waarover ge het hebt ? serial key voor spel ? Xs voor een site ???
wat meer info graag

onyx 1 is een warez cd , bestaat uit een 3 cd set
maar vraagt om een serial key?

Multispeed

heel erg bedankt winnetou,eindelijk eens iemand die normaal reageerdt en niet gelijk met waarschuwingen
aan komt dragen,cd-freaks is niet meer wat het geweest
is .cd-freaks is ontstaan uit de warez,maar tegenwoordig
zit er een stelletje maatjes van elkaar die denken dat ze
het alleen recht hebben,vallen elkaar ook niet af,en hebben
geen enkel respect voor de newbie .hoop dat ze in het vervolg eens normaal reageren zonder waarschuwingen.
in ieder geval je hebt mij meesterlijk geholpen,dus nogmaals
hartelijk dank!!!

Originally posted by alcazar

heel erg bedankt winnetou,eindelijk eens iemand die normaal reageerdt en niet gelijk met waarschuwingen
aan komt dragen,cd-freaks is niet meer wat het geweest
is .cd-freaks is ontstaan uit de warez,maar tegenwoordig
zit er een stelletje maatjes van elkaar die denken dat ze
het alleen recht hebben,vallen elkaar ook niet af,en hebben
geen enkel respect voor de newbie .hoop dat ze in het vervolg eens normaal reageren zonder waarschuwingen.
in ieder geval je hebt mij meesterlijk geholpen,dus nogmaals
hartelijk dank!!!

Ben ik het deels mee eens, maar nu scheer je wel iedereen over een kam.

CD Freaks is misschien groot geworden door de warez scene, maar min of meer gedwongen om illegale content te verwijderen. Door hostingproblemen (wie wil er nu zo’n heavy traffic illegale site hosten?) heeft het forum er een tijd uitgelegen, maar op IRC is een kleine groep actief gebleven.

CD Freaks is in zijn algemeenheid een hechte club, zeker de groep die hier regelmatig komt en ook op IRC te vinden is, maar om nu te zeggen dat wij geen respect hebben voor de newbie daar ben ik het dus niet mee eens. Iedereen krijgt een gelijke kans om zijn of haar vragen te stellen, maar niet iedereen leest alle topics of heeft overal een antwoord op (persoonlijk zit ik dus helemaal niet in dit soort dingen en had dus geen antwoord op je vraag).

Je veroordeelt heel CD Freaks nu op basis van 1 reactie van een member die ook niet wist waar het over gaat, is niet helemaal fair vind ik. Er worden hier dagelijks wel degelijk veel mensen geholpen dacht ik toch!

Hoe denk je dan dat ik aan zoveel postings ben gekomen?..
door alleen maar waarschuwingen uit te delen ?..

Kan je zeggen NEE, door behulpzaam te zijn.

Dat cdfreaks nu een ander beleid voert, oke… maar dat zijn keuzes, ‘we’ weten heel goed waar we begonnen zijn.

</einde aanvulling op tax>

jongens sorry,was weer veel te vlug met mijn oordeel
en een beetje opgefokt,kom veel bij cdfreaks en reageer
te weinig vandaar dat ik een beetje de pee in hadt,weet ook nog niet overal zo goed de weg.

grtzz…alcazar…#

<onzinnig gebrabbel en advertie-achtige leuzen>

[Edited by Ruff-Next_Gangsta on 16-03-2001 at 20:34]