Ontgroend

vbimport

Yo, hiero in Haarlem was vandaag (5 mei) bevrijdingspop. Het was errug gezellig en na 2 uur zoeken met mijn broer eindelijk zijn vriend gevonden. Hij zei meteen:’‘Hub meekomen jullie’’ en toen had ik plots een biertje in mijn handen en evenlater een leeg bekertje…

Dit wou ik ff met jullie meedelen. Het was evenementenbier dus eigenlijk ben ik niet echt ontgroend, maar als die vriend volgende week komt dan zou hij mij dronken voeren (met het bier betaald door mn pa…) Dat had hij althans beloofd…

mzzl

van harte met je eerste biertje :smiley:

zullen er vast nog vele volgen :slight_smile:

is altijd erg leuk als je teveel op hebt, kotsen, koppijn (vaak al op de avond zelf) weer kotsen, krijgt geen hap door je mond, alles draait, weer kotsen, je stinkt een uur in de wind, en de volgende dag weet je niks meer van de avond ervoor :slight_smile: en weer lekkere bonzende koppijn erbij natuurlijk, altijd leuk.

hmm ben ik blij dat dat haast niet meer gebeurd, ach ja je wordt ouder hè, geniet er lekker van, maar je zult jezelf nog weleens afvragen waarom je in jezusnaam zoveel hebt gezopen als je weer beroerd bent :wink:

Originally posted by DaFox
[B]

is altijd erg leuk als je teveel op hebt, kotsen, koppijn (vaak al op de avond zelf) weer kotsen, krijgt geen hap door je mond, alles draait, weer kotsen, je stinkt een uur in de wind, en de volgende dag weet je niks meer van de avond ervoor :slight_smile: en weer lekkere bonzende koppijn erbij natuurlijk, altijd leuk.
[/B]

er zijn toch leukere dingen hoor :wink:

ik dacht dat ontgroening altijd veel verder ging dan een paar biertjes:D:o:p:D:o:p:D:o:p

hehe alleen de dag erop is wel kut, tenminste als je vroeg wakker wordt:)

ik dacht ook dat ontgroening veel verder ging, zoiets als kratten met bier tegelijk ofzo…

Nah je eerste biertje valt als een krat.
Maar dit was zeg maar een proef ontgroening. Volgende week wordt het echie…

Dan ben ik nog steeds niet ontgroend dan :wink:

De dag erop is het zwaarst Totibbs dus koop maar een pak paracetamolletjes want die zul je nodig hebben als je ze binnen kunt houden :slight_smile:

En zorg dat je een paar vrienden hebt die redelijk normaal blijven anders wordt je de volgende dag wakker in een busje met TL buizen (spreek uit ervaring) en heb je geen idee waar je bent en hoe je weer terug moet komen.

Heheh, veel succes!

Originally posted by Totibbs
Nah je eerste biertje valt als een krat.
Maar dit was zeg maar een proef ontgroening. Volgende week wordt het echie…

Vraag of je het met een rietje mag drinken. (het bier)
Dan kan je veel meer bier op dan als je het zo naar binnen giet :wink:

Tja, erg dronken zal je wel niet worden van dat Heinekenbiertje…

Belgium rulez when it comes to beer ;o))

Hej Niet heel nederland drinkt Heineken bier hoor.

D’r bestaat ook nog zoiets als Dommelsch, Hertog Jan, Grolsch (bah), Brand bier (brrr), Amstel bier. etc.

Oh ja, dat rietje verhaal was sarcastisch bedoeld, probeer het maar eens, je komt niet verder dan 1 biertje, hooguit 2.

Ontgroening…

Ontgroenen sja een biertje hehe :slight_smile: Ik snap niet hoor Totibbs; heb je hier ooit eerder een msg gezien van iemand die voor het eerst een biertje dronk? Naja, gefeliciteerd in ieder geval; dat er maar VEEL mogen volgen :slight_smile:

Grtz JP.

ik wel ik dronk er stuk of 3 achter elkkaar leeg verder mocht ik neit van een van mijn kroeg maten:confused::confused::confused:

Er zijn verschillende vormen van ontgroening. Sommige moeten idd een heel krat leegzuipen, bij andere ben je bij de smaak hebt geproefd al ontgroend.

En er zullen geheid veel volgen :slight_smile:

En om The Sorcerer aan te vullen: je hebt ook nog Brouwmeester…

Originally posted by flits
ik wel ik dronk er stuk of 3 achter elkkaar leeg verder mocht ik neit van een van mijn kroeg maten:confused::confused::confused:

o_0 ? Door een rietje?

Drie flesjes bier door een rietje leeg zuipen?
Hoe voelde je je achteraf?

volgende dag een wandelend lijk en 7 stappen achteruit en 1 vooruit naarhuis waar ik normal 3 minuten uver doe toen 2 uur

Daar heb je inderdaad gelijk belgisch bier is veel beter dan heineken etc… Een paar duvel of een kasteelbier gaat er altijd in! :):slight_smile: Al zijn die kanonnetjes toch ook wel weg te krijgen :wink: