Onsmakelijk grap van Paul de Leeuw t.o.v. actrice Josine Soetenhorst kan dit?

vbimport

Hallo,

Net in de Telegraaf gelezen die misselijke grap die Paul de Leeuw wilde uithalen bij actrice Josine Soetenhorst… Dit ging omdat zij een kale kop heeft door de bestralingen zij heeft 2 tumoren in haar hersenen zitten… Echt ik vervloek tegenwoordig deze kerel… Wat een walgelijke kerel is dit shopt van de ene omroep naar de andere omdat hij bij iedereen uitgekotst is ende VARA staat nog achter hem ook nog… Nee ik zal de eerste zijn die hem een bosje bloemen stuur wanneer nhij aids of kanker heeft zijn we eindelijk in staat om hem in die omstandigheden helemaal de grond in te stampen zoals huij het bij de anderen doet!!! Ne het wordt tijd dat hij eens goed onderuit wordt gehaald door veel mensen en de media ik hoop dat dit op gang komt dit kan zo echt niet langer mismakelijke humor. Nee geef mij maar Freek de Jonge ook hard maar je weet dat hij er een bedoeling bij heeft Freek steekt niet rot in elkaar maar Paul komt een keer de verkerde tegen die hem echt helemaal in elkaar beukt geloof mij maar! En terecht want hij is ook nog eens homo… Nee dit bedoel ik niet zo ik ben geen homo-hater maar ik wil illustreren hoe zijn humor is zo zou Paul de Leeuw het ook gezegd hebben… Een arrogante klootzak die niet eens nadenkt over zijn uitspraken maar zijn uiterste best doet om iedereen onderuit te halen en voor lul te zetten leuke humor hé? Het wordt tijd dat we deze man afvoeren … Wat is jullie mening hierover echt ik pik niets meer van deze kerel! Ik kots al jaren van hem dat iedereen dit maar leuk kan blijven vinden? :Z

Ik heb toendertijd eens die actie gezien dat ie een long had voor astma patiënten. Kwam ie met Robert Long aanzetten. Volgens mij werd die ook nog zogenaamd vermoord op het toneel. Ik vond het wel lachen, de astma patiënten ook.

Ik heb geen idee wie Josine Soetenhorst is en wat voor soort grap het is geweest, dus kan er ook niet over oordelen.

idem hier

Ik heb geen idee wie Paul de Leeuw is en wat voor soort grap het is geweest, dus kan er ook niet over oordelen.

Paul de Leeuw ken ik wel, maar Josine Soetenhorst niet.
Ik vond Paultje wel geinig toen met die televisie avond voor 555 :slight_smile:

Precies Google and Msn Search vinden ook niks over deze mevrouw??

Het gaat ook om Josine van Dalsum. Een terminaal zieke actrice die laatst bij “Vinger aan de pols” op een bewonderingswaardig openlijke manier over haar ziekte vertelde.

Over het mogelijke conflict tussen Paul de Leeuw en deze Josine wil ik me verder niet uitlaten, daar de media mij al vaker op het verkeerde been heeft gezet omtrend dit soort kwesties.

Ik kan ook alleen de televaag als bron terugvinden. En da’s nou niet meteen de betrouwbaarste krant ter wereld. :slight_smile: