Onmogelijk maken om Flash fxp af te sluiten

vbimport

Ik heb nu bijna @home en ga dus veel downloaden en fxp'en :stuck_out_tongue: Nu doe ik dat nu al altijd met flashfxp, maar altijd zet mijn zusje dat programma uit :frowning: zodat ik weer opnieuw moet beginnen :frowning:

Dus zijn er ook programma's waarmee je het onmogelijk kunt maken om programma's af te sluiten?

Ik zal het erg op prijs stellen als iemand mij kan vertellen welke programma's dat zijn (als ze bestaan :stuck_out_tongue: )

ja dat wil ik ook wel weten, ik heb namelijk het zelfde probleem met kleine zusjes die hem na een paar uur downen “per ongeluk” uitdrukken :mad: :mad:

Originally posted by VVLI - Tang
ja dat wil ik ook wel weten, ik heb namelijk het zelfde probleem met kleine zusjes die hem na een paar uur downen “per ongeluk” uitdrukken :mad: :mad:

kan dat niet in de poliy editor ?

of je disconnect je keyboard en muis

of via win2k/nt/xp doe je met ctrl-alt-del je systeem locken.

is het misschien niet het makkelijkst om flashfxp gewoon in de systemtray te zetten(F9) en dan aan je zusje uit te leggen als ze perongelijk flashfxp uit je systray haalt dat ze dan op F9 moet drukken.

En als je der ook gewoon zegt dat dat programma gewoon op de achtergrond draait en dat i dus alles zelf doet. Dan is ter denk ook geen rede voor der om het af te sluiten.

Vervelende zusjes hebben jullie! :stuck_out_tongue:

(ik heb een moeder die het zelfde doet hoor! —> maar ik heb d’r nu goed opgevoed!)

maak gewoon users aan met mijzelf als admin en de rest als gewone gebruiker passwoordje erop en laat ze maar klungelen (niet te veel)

Originally posted by RaSta
maak gewoon users aan met mijzelf als admin en de rest als gewone gebruiker passwoordje erop en laat ze maar klungelen (niet te veel)

Volgens mij lost dit het probleem van Pyromaniac niet op…
Als hij ingelogd staat en FlashXP laat downloaden en zijn zus wil op zijn PC…

Die systray heeft misschien nog nut…dan lijkt het niet alsof er een daadwerkelijk programma open staat (tenzij jouw zus express de boel cancelled omdat ze weet waar je mee bezig bent, en dat dus dan ook uitzet).

Bij mIRC heb je wel een soort functie dat je het programma in je systray kwijt kunt en alleen met een password weer omhoog kunt halen…weet niet of die optie ook in FlashXP zit wanneer je em naar de systray verwijst.

Originally posted by Murphy23x
[B]Vervelende zusjes hebben jullie! :stuck_out_tongue:

(ik heb een moeder die het zelfde doet hoor! —> maar ik heb d’r nu goed opgevoed!) [/B]

Ik heb gewoon zelf een aantal pc’s! Waar zusjes/broertjes/ouders helemaal niet eens aan willen zitten!

Originally posted by Da_Taxman
Bij mIRC heb je wel een soort functie dat je het programma in je systray kwijt kunt en alleen met een password weer omhoog kunt halen…weet niet of die optie ook in FlashXP zit wanneer je em naar de systray verwijst.

Overigens kun je met een simpel scripje er voor zorgen dat als iemand iets uit de systray haalt ie eerste een password moet invoeren!

Dat van die functie dat je flash-fxp in de systray kon zetten dat wist ik niet eens :rolleyes:

Ik heb mijn zusje nu maar verteld dat wanneer ze aan het computeren is niet aan die pictogrammatjes moet zitten omdat anders MSN niet werkt :stuck_out_tongue:

Nu blijft ze er vast wel vanaf :smiley:

Dank