Online Games

vbimport

HI,

Zijn er hier ook nog CDfreaks die online games spelen?:confused:

Ik zit voornaamlijk op MSN Gaming-Zone en ik speel daar de games: Rogue Spear, Age of empires Rise of Rome en Midtown Madness 2

Spelen jullie daar ook, laat het dan even weten.
Zeg even wat je zone name is.

En ik zal proberen je daar op te zoeken:rolleyes:

GR Mike_TF

CS :stuck_out_tongue:
wa anders ??? en soms wa quaku wur !

speel nooit meer games :stuck_out_tongue:

Onlijn games spelen met een modemverbinding is een dure bezigheid :frowning: daarom doe ik dat dus ook maar niet :smiley:

Wat bedoel je???:confused:

Snap het niet:(

Wat bedoelt gij ken met: wa anders ??? en soms wa quaku wur !

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Ken bedoelt, dat ie voornamelijk counterstrike speelt, en af en toe quake

Als je ooit zin hebt om een potje Unreal Tournament te spelen, voel je geroepen om ff een seintje te geven. Fun gegarandeerd. Of als er hier nog andere members zijn, die in een clan zitten, don’t hesitate to ask 4 a war :slight_smile:

www.voodoowarriors.8m.com

Thanks Mattel:)

Ik zal kijken of ik ga unrealen ik heb het spel dus…

Voor als je het wil weten, ik ben de zoon van Mil
:wink:

check je mail.
Ik speel geregeld Rogue Spear. dat is eigenlijk ook mijn enige online game.

HC is de clan naam.

Ik speel alleen Utopia een web based game. Is echt een interresant spel. 60 000+ spelers.

Website utopia --> http://games.swirve.com/utopia

Originally posted by Pyromaniac
Onlijn games spelen met een modemverbinding is een dure bezigheid :frowning: daarom doe ik dat dus ook maar niet :smiley:

ja zelfde hier…

Ik heb niet eens de tijd om offline games te spelen… heb net oa nieuwe Dune, Z2, Settlers 4 gedownd en nog niet eens gekeken of ze het doen :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
Ik heb niet eens de tijd om offline games te spelen… heb net oa nieuwe Dune, Z2, Settlers 4 gedownd en nog niet eens gekeken of ze het doen :slight_smile:

dat komt omdat je de hele tijd alleen maar bezig bent
met het downloaden van games :slight_smile:

Neuh… was dat waar :slight_smile:

Sinds ik het filmke van MAX PAYNE heb gedown, bestaat er voor mij maar een spel meer, ik kan er gewoon niet van slapen, ik denk zelfs dat ik hem legaal ga kopen. Ja wonderen zijn de wereld nog niet uit. Tja online speel ik soldier of fortune, aoe2, phantasy star online, en wat xian zegt klopt hoe meer games je downt hoe minder je speelt. Maar ja met sof2, Max Payne,GT3 en MGS2, gamecube en xbox in aantocht heb ik toch het gevoel dat mijn gameuurtjes zullen toenemen. Goed nu ga ik Winning eleven 5 spelen (psx2) het beste voetalspel ooit.

HAHAHA!! dit is nou mijn voornaamste bezigheid op het Internet!!
Het liefste speel ik Aoe2:aok op de Zone. Ik loop altijd nederlanders te zoeken, maar vind er maar weinig. Leuk ding om te weten is dat ik nog nooit door een NLer verlsgen ben. Daarmee reken ik mezelf dus tot de 10 beste spelers aok van Nederland. Is ook niet gek, als je een Castle time van tussen de 17:00min en 18:00min hebt…

UT heb ik ook een hele tijd gespeeld. Ik heb volgens mij zo’n 3000 frags gelogd. maar dat was meer dan 6 maanden geleden.
Mattel, ik wil jouw wel eens wat headshots bezorgen in UT, zin om eens te spelen?

Originally posted by cartman_cdz
speel nooit meer games :stuck_out_tongue:

zucht lamer:D
ff over de topic ik speel soms nog CS online maar verders ook niet veel.

Mij kun je bijna elke dag wel vinden op de Darkseed servers…

CounterStrike :slight_smile:

Ey Mattel.
Ik heb me net ook aangemeld.
Misschien zie ik je ook op UT.

Originally posted by [DEAM]

zucht lamer:D
ff over de topic ik speel soms nog CS online maar verders ook niet veel.

jamaar nu niemeer :slight_smile:
maar ik zit geloof ik nog wel in een CS clan en ik roel iedereen eruit :stuck_out_tongue: