Ongewone vraag

vbimport

Ik heb net een nieuwe auto gekocht (Subaru Impreza WRX)

Ik heb hem eerst van buiten opgezet en de motor laten tunen (nu voorlopig 278pk)

Nu ben ik bezig met een audioinstallatie te monteren.

Om al mijn versterkers te koelen staan er 8 80mm fans gemonteerd (koolermaster met blauwe leds)

Ik zou die graag aan sluiten op een digidoc die ik boven mijn radio wil monteren.
Mijn vraag is kan ik die digidoc gewoon aan sluiten op mijn auto batterij en kan ik zonder problemen die kabels voor de fans en temperatuur meters verlengen (zo’n 5 meter)

Heeft er iemand hier ervaring mee??

Ik denk niet dat dit een groote probleem gaat zijn,
als jeje kabels maar dik genoeg neemt, maw niet over een telefoonkabletje,

Rip²eR

Originally posted by snowie
[B]Ik heb net een nieuwe auto gekocht (Subaru Impreza WRX)

Ik heb hem eerst van buiten opgezet en de motor laten tunen (nu voorlopig 278pk)

[/B]

[OFFTOPIC]
Hoeveel kost dat nou dat tunen. Hebbie hem 2e hands of nieuw? Hoe zit het met de garantie. Heb je dat in belgie laten doen?
[/OFFTOPIC]

Originally posted by King Dingeling
[B]

[OFFTOPIC]
Hoeveel kost dat nou dat tunen. Hebbie hem 2e hands of nieuw? Hoe zit het met de garantie. Heb je dat in belgie laten doen?
[/OFFTOPIC] [/B]

Kheb hem 2de hand gekocht (is nu 5 maanden oud)
De vorige eigenaar had hem laten overkomen van Japan.
Maar door een operatie kan ie met geen auto meer rijden en moest hij hem verkopen.
Standaard had ie 218pk maar wegens de hoge BIV in Belgie (5000€) heeft ie de turbo druk vermindert en opnieuw laten homologeren (had dan 206pk), BIV kost nu 2500€.
Nu na een voorlopige tuning heeft ie er 278 en wanneer ie uit garantie is (2jaar) doe ik er mee verder totdat ie ongeveer 350pk heeft.

Enkele foto’s:

[offtopic]
Ik was benieuwd hoeveel dat idd kost in belgie. Ik heb zelf een ouder model. De Subaru Impreza GTT ook zilver. Maar niet getuned maar gewoon standaard met 218 PK en geen STI materialen erop. Rijd wel werelds hè zo’n bakkie!!! :bigsmile:
[/offtopic]

Originally posted by King Dingeling
[offtopic]
Ik was benieuwd hoeveel dat idd kost in belgie. Ik heb zelf een ouder model. De Subaru Impreza GTT ook zilver. Maar niet getuned maar gewoon standaard met 218 PK en geen STI materialen erop. Rijd wel werelds hè zo’n bakkie!!! :bigsmile:
[/offtopic]

Als je echt van subjes houdt dan moet je hier eens naar toe gaan.
www.extreme-machines.nl

Dit is een club ervan met alles wat er te weten valt over impreza’s en mitshubishi evo’s.