Ongelooflijke klootzak

vbimport

Ga nooit naar http://www.geldversturen.cjb.net . De man die deze site maakt is een ongelooflijke klootzak. Hij heeft dit idee van mij gestolen en is me een hoop geld schuldig.

Daan.

wat zeg je nu !?!?

het idee is gewoon PFS programma zoals vele anderen, heb 2 paginas gezien en maak dat eruit op (site way to slow) dus jij zegt dat het ganse PFS idee het jouwe is ofzo?

Het ideej denk ik niet dat ie bedoelt, ik denk de site…toch?

Sorry, ik bedoelde de navigatie-bar. Kijk maar eens naar het verschil tussen de lay-out van de navigatie-bar en de rest van de site.

Nou zo’n geweldige site is dat ook weer niet kwa uiterlijk, kwa inhoud kan het anders zijn dat weet ik niet en die crux webdesign site ziet er al helamaal niet uut!!!

Ik ben dus de webmaster van www.geldversturen.cjb.net en ik vraag me best wel een beetje af hoe Mr Piet Hein erbij komt dat die navigatie van zijn site is gejat. Welke site eigenlijk, ik heb nergens een adres zien staan!!!

Trouwens: hoezo die site ziet er niet uit. Het is toevallig wel het beste design dat je ff kan bedenken. Doe maar beter zou ik zeggen. Dar www.cruxwebdesign.cjb.net slecht weet de rest van de wereld ook wel. MAAR DAAR HADDEN WE HET NIET OVER GELOOF IK!

Ehhh is klote als t jou ontwerp is … maareh waarom denk jij dat er zoveel mensen reageren op de topic om flash te jatte…
Echt niet om zo’n programma zelf te maken. Beter goed gejat dan slecht verzonnen … Kut maar waar. Zie zo nu en dan ook sites die wel heel erg veel op die van mij lijken.
Maar … Kwaliteit overwint ;o)

greetz Appie

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by flipje:
Trouwens: hoezo die site ziet er niet uit. Het is toevallig wel het beste design dat je ff kan bedenken.<HR></BLOCKQUOTE>

Beste design? Gewoon 4 tabbladen aan de bovenkant die nog verschillen van kleur ook met de rest van de pagina? whaha ha. Enne popups haat ik

Piet Hein en J Reijntjes lijkt wel op elkaar Misschien toch gepikt?

Hoeze de tabbladen verschillen van kleur??? Als ik jou was zou ik je beeldscherm instellingen maar es bekijken en een iets minder extreme resolutie instellen. Trouwens…I Love pop-ups!

[This message has been edited by flipje (edited 24 May 2000).]

16 bits extreem? Je hebt zeker je kleuren op 256 staan of zoiets. Ja dan zijn de tabbladen en de achtergrondkleur aan mekaar gelijk .

Maar verder een leuke pagina hoor, maar ik vind het niet interessant, kan toch? Ik moest alleen wel even kijken toen jij zei “een beter design bestaat niet”, want dan wil ik dat design ook wel eens zien en dat viel tegen.

GR33TS, G@M3FR3@K

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by flipje:
[b]Hoeze de tabbladen verschillen van kleur??? Als ik jou was zou ik je beeldscherm instellingen maar es bekijken en een iets minder extreme resolutie instellen. Trouwens…I Love pop-ups!

[This message has been edited by flipje (edited 24 May 2000).][/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Jij hebt niets te willen, een webmaster moet zorgen dat alles werkt en heeft niets te willen van die surfers die kijken, je moet er voor zorge dat het overal hetzelfde is niet verschillend per resolutie en bits anders sucked het nog meer

enne een webmaster die van popups houdt niet echt slim zouk zo zeggen toch tamelijk veel mensen hebben gewoon pop-up killers erop staan omdat het zo irri is dus niet slim

btw tabbladen het beste design dat er is, oooooooh amai zo speciaal heb al beter gezien. En een webmaster die denkt dat zijn site het beste is = nog meer shit

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Gamefreak_cd_copy:
[b]16 bits extreem? Je hebt zeker je kleuren op 256 staan of zoiets. Ja dan zijn de tabbladen en de achtergrondkleur aan mekaar gelijk .

Maar verder een leuke pagina hoor, maar ik vind het niet interessant, kan toch? Ik moest alleen wel even kijken toen jij zei “een beter design bestaat niet”, want dan wil ik dat design ook wel eens zien en dat viel tegen.

GR33TS, G@M3FR3@K [/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Ik heb het op 24 bits staan en de kleuren van het tabblad en de achtergrond zijn wel gelijk

oja…je aantal bezoekers is hierdoor ook wel vet gestegen

Nou ik nu ook, maar nog steeds verschillend hoor. Maakt niet uit, want het ging even over die webmaster die zijn site de beste design vond dat je kunt bedenken. Not dus.

Voor de rest sluit ik me geheel bij Redneck aan:

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Jij hebt niets te willen, een webmaster moet zorgen dat alles werkt en heeft niets te willen van die surfers die kijken, je moet er voor zorge dat het overal hetzelfde is niet verschillend per resolutie en bits anders sucked het nog meer

enne een webmaster die van popups houdt niet echt slim zouk zo zeggen toch tamelijk veel mensen hebben gewoon pop-up killers erop staan omdat het zo irri is dus niet slim

btw tabbladen het beste design dat er is, oooooooh amai zo speciaal heb al beter gezien. En een webmaster die denkt dat zijn site het beste is = nog meer shit
<HR></BLOCKQUOTE>

BTW Piet Hein zegt zelf ook:

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Kijk maar eens naar het verschil tussen de lay-out van de navigatie-bar en de rest van de site.
<HR></BLOCKQUOTE>

Ik bedoel maar

GR33TS, G@M3FR3@K

WAT EEN GEZWAM EN NOG ZICHZELF OP DE BORST SLAAN OOK. IS ZEKER EEN AAP !!

Natuurlijk weet ik al dat gezeur ook wel dat een webmaster ervoor moet zorgen dat de site er op welke instelling dan ook goed uit ziet, maar das nog niet zo makkelijk. De instellingen op mijn computer wijzigen ongeveer iedere dag, dus ik dacht toch echt dat dat zolangzamerhand wel in orde zou zijn.
En over dat dit design niet het beste is dat er bestaat: DUH!!! Dat spreekt nogal voor zich. Dat er op in gegaan wordt verbaast me ten zeerste. :smiley:

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Gamefreak_cd_copy:
Voor de rest sluit ik me geheel bij Redneck aan:
<HR></BLOCKQUOTE>

Altijd leuk dat te horen hehe

wees blij dat het gejat is betekend dat er toch nog een schepsel op deze aardbol rond loopt die dat mooi vind.

O, ja moet je vooral de link van zijn site er bij zetten, gaat eerst iedereen kijken wat loos is en ondertussen komen ze niet op jouw site (BLOND ZEKER).

The MAzTER

<<O ja ik hoop dat dit gezeur nu eindelijk is afgelopen------->CLOSE>>

beter goed gejat dan slecht verzonnen ofzoiets was het toch ?

Hallo, we raken een beetje off topic.

Ik heb een een tijd geleden een opdracht van crux webdesign gekregen om een navigatie balk te maken. Ik heb het hem geleverd en nu weigerd hij te betalen. Dus ik dacht hem even aan de schandpaal te nagelen, maar dat werkt dus blijkbaar niet. En jullie hebben al kunnen lezen wat een klootzak het eigenlijk is.