One day fly

vbimport

Iemand het nummer “one day fly” van Spijkerman cs al als mp3 gezien??
En zo ja…waar kan ik het vinden??

Vast bedankt.

Groeten.

Ja hoor staat op Napstar

Hij is wel goed…
Heb em al verschillende keren gedraaid.
Als je em via Napster niet kunt vinden, geef maar een seintje en een uploadplek, dan up ik em wel.

Originally posted by Da_Taxman
Hij is wel goed…
Heb em al verschillende keren gedraaid.
Als je em via Napster niet kunt vinden, geef maar een seintje en een uploadplek, dan up ik em wel.

Taxxie… leer mensen eens iets te KOPEN !!
Support die apen man… dan komt die song op 1 !!

Originally posted by DynAMikE
[B]

Support die apen man… dan komt die song op 1 !! [/B]

wat lul jij nou? betalen voor muziek? are you fucked in tha brains or what? :wink:

Trouwes TaxMan waar ging je em ook al weer neerzetten? :wink:

ik zag ze zaterdag op bevrijdingspop. (Ze zeiden dat ze enkel in Haarlem zouden optreden) En toen ik thuis kwam meteen ff op WinMX (Das een proggie waar mp3 servers zijn samengevoegd. oa Napser) gezocht naar ‘‘One Day Fly’’.
Ik vond ze echt kewl. Zowel het lied als in Real Life. Hoewel het maar 5 min. duurde :frowning:

Kopen man die Single!!

Support de groep die de terreur van StarMaker door John de Mol in de grond wil drukken!!

Yo,

Ik ben TEGEN het kopen van singles maar deze MOET je in de winkel kopen. Met zijn allen gewoon ff kopen; da nummer op 1, alles gaat toch naar Unicef :slight_smile:
Ennuh; das wel ok om StarFaker de grond in te douwen (sorry voor de Starfaker fans)

Grtz JP.

Nou ja…kopen of niet is de vraag niet meer, maar weer effe napstar gedownd en hij stond er indd wel 80 keer op.
Bedankt voor de tip.

PS. Starmaker…wat is dat???

als je persé wil dat ie op 1 komt dan koop je die single toch een stuk of 10 keer? of verstop je de singles van StarBreker? of je verstopt alleen de cd’s van starbreker. Ben je ook ver genoeg. Dinsdag (morgen) is de single dus te koop.

ja ik ben tegen het kopen van originele cds maar dit project dat rulez hendig dus als ik binnenkort eens in een cdwinkel kom dan neem ikm zekers mee…

Originally posted by xian
als ik binnenkort eens in
een cdwinkel kom dan neem ik `m zekers mee…

Wel afrekenen dan he :wink:

hahaha ik probeer eraan te denken tax :slight_smile:

Originally posted by DynAMikE
Support die apen man… dan komt die song op 1 !!

Ja, das een goeie Dyna…en wanneer ga jij eens betalen voor software??? :wink:

in 1 uur 15.000 exemplaren uitverkocht!

Toppertje, kan niet anders zeggen!

ps DynaMike, zie zijn status :wink:

Hmmz… …ik kom dus gisteren in de winkel: UITVERKOCHT :frowning:
Dus, waar staat ie op het net, want op napster kan ik m echt nie vinden :frowning: Alleen iets van ‘de drie spijkers’:(.
Vrijdag ligt ie weer in de winkels, zeiden ze vandaag bij de vrije platenzaak.

Grtz JP.

Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat zo een nummer (evenals starmaker) op nummer 1 in de top40 binnen komt, dan heeft het toch helemaal geen betekenis want echt een goed nummer is het niet. Het is alleen wel geinig (vind ik dan)

Ik vind het wel lache dat starbreker de grond in wordt gedouwd door dat nummer. Maar tegelijkertijd verdienen zij, of unicef, er toch behoorlijk mee. Gewoon door starbreker af te zeiken. Goed gevoden.