Onderzoeker voorspelt dat de zon binnen zes jaar explodeert

Dr. Piers Van der Meer onderzoeker van de ESA (the European Space Agency) voorspelt dat de zon binnen zes jaar gaat exploderen. Een satelliet heeft een foto gemaakt van enorme explosie op de zon.

De temperatuur van de zon de afgelopen jaren opgelopen van 27 miljoen graden Fahrenheit naar 49 miljoen graden. Volgens van der Meer geven deze tekens aan dat de zon op het punt staat te ontploffen.

“Als de zon ontploft is het net zoals een atoombom maar dan triljoenen keren krachtiger dan de atoombom die op Heroshima. De aarde zal dan wegsmelten, bekijk het als een marshmallow die in het vuur valt en weg smelt.” Aldus Dr Piers Van der Meer.

Wat nu? :confused:

Las het net op Fok, heb ook wat reacties gelezen… conclusie: bullsh#t!

Leef iedere dag van je leven alsof het de laatste is…

of

Iedere dag wordt ik wakker en blijkt dat er nog een dag over is.

Youp.

De tijd zal het uitwijzen.

Staat de geloofsovertuiging + bankrekeningnummer van de professor er ook ergens bij? In het beste geval is ie een “volgeling van Jehova” die zieltjes wint. Maar ik denk eerder aan een of andere sekte die voor grof geld mensen een zitje beloven in een onbestaand ruimteschip naar een nieuwe wereld op de dag des oordeels. :stuck_out_tongue:
Of was dit een episode van The Simpsons? :stuck_out_tongue:

Neenee, we moeten ons geen zorgen maken. De zon houdt het nog wel even uit. Maar er wacht ons een even groot gevaar aan het einde van dit jaar reeds! Een tennismatch tussen de VS en Irak met kernraketten en chemische wapens.
Geen paniek; voor zij die er snel bijzijn, is er voor een prijsje een plaatsje te krijgen in mijn atoomschuilkelder met voor jaren samengeperste luchtvoorraad en voedsel. PM mij voor het rekeningnummer :stuck_out_tongue:

Nu weten we weer al meer waarvan ne mens al dood kan gaan :bigsmile: als je zo aan overal moet aan denken heb je een hele lijst !

-Morgen rijden ze me omver
-Morgen val ik van de trap
-Morgen word ik ziek
-enz…

Als je daar allemaal aan moet denken :wink: mij niet gelaten ikke nie.
Neem de dag zoals hij komt :wink:

De wereld zou ook vergaan in 2000 :wink: en we leven nog he !!! Na de hand bleek het gewoon een Eclips van de maan en zon :bigsmile: .

De ene verteld dit de andere zegt het door de andere doet er een schepje op en dan krijg je zulke verhalen :slight_smile:

Originally posted by Murphy23x
[B]

Wat nu? :confused: [/B]

Niks… gewoon doorleven… wat wil je doen ?

Ik zou het wel stoer vinden dat ALS de zon ontploft en dus iedereen hier in de laatste dagen in paniek rondrent we opeens gered worden door een of andere kracht/alien/god die dan opeens toespreekt en zegt “Geintje”

Meest domme theorie ooit denk ik :wink:

Hoe heeft hij die temperatuur gemeten :smiley:

Originally posted by winchtrophy
[B]Nu weten we weer al meer waarvan ne mens al dood kan gaan :bigsmile: als je zo aan overal moet aan denken heb je een hele lijst !

-Morgen rijden ze me omver
-Morgen val ik van de trap
-Morgen word ik ziek
-enz…

Als je daar allemaal aan moet denken :wink: mij niet gelaten ikke nie.
Neem de dag zoals hij komt :wink:

De wereld zou ook vergaan in 2000 :wink: en we leven nog he !!! Na de hand bleek het gewoon een Eclips van de maan en zon :bigsmile: .

De ene verteld dit de andere zegt het door de andere doet er een schepje op en dan krijg je zulke verhalen :slight_smile: [/B]

zolang het bij morgen blijft, is er nix aande hand :cool:

opzich denk ik niet met mijn 30e, of nog eerder, dood te gaan. Maar denk ik wel dat er binnenkort een allesvernietigende situatie ontstaat. En toch wordt ik oud en blijf ik gelukkig :slight_smile:

ben benieuwd wanneer het afgelopen is.

nou en ?

De temperatuur van de zon de afgelopen jaren opgelopen van 27 miljoen graden Fahrenheit naar 49 miljoen graden.

uhm en op de aarde is het maar 1 a 2 grade warmer geworden? volgens mij klopt hier geen ruk van dan zou het op de aarde ook wat meer merkbaar zijn.

En als het zo is?? boeie:Z :confused:

Is gewoon onmogelijk, de zon zal er honderdduizenden jaren overdoen om op te zwellen en uiteindelijk te exploderen. En volgens die gast zou het binnen zes jaar gebeuren? Een vraag: wat voor spul neemt de kerel? :wink:

die gast had te veel geblowd.

@ dansmug misschien wel rhohypnol :slight_smile:

dood ga je toch een keer

Originally posted by flits
dood ga je toch een keer

De positieve inbreng van vandaag :wink:

Originally posted by flits
dood ga je toch een keer

ja maar flitjse… mag dat als ik de 80 of zo gepasseerd ben en/of niets meer heb om naar uit te kijken ?

'k vind het zo zonde als ik er morgen achter kom dat ik dood ben… ik wil nog zoveel dingen gaan doen tot mijn 80e.

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

ja maar flitjse… mag dat als ik de 80 of zo gepasseerd ben en/of niets meer heb om naar uit te kijken ?

'k vind het zo zonde als ik er morgen achter kom dat ik dood ben… ik wil nog zoveel dingen gaan doen tot mijn 80e. [/B]

80 worden willen we allemaal, maar we hebben er niet voor de volle 100% zeggen schap op ik wil ook 100 worden maar ik kan nooit met zekerheid zeeggen dat ik morgen wakker word

Originally posted by spooky20
@ dansmug misschien wel rhohypnol :slight_smile:

Ik zeg niets meer, want dat wordt hier toch altijd verkeerd geïnterpreteerd :slight_smile:

wat een crap allemaal :Z