Onderwerp voor site?

vbimport

Welk onderwerp zou je op een site willen zien?

Ik heb namelijk een nieuwe site klaar staan, maar alleen nog ff een topic.

Want ik wil natuurlijk voor de kick wel wat bezoekrs hebben

Ja anders is het ook zo stil op je site.

P0rn!!! :smiley: ;)…geintje…

het ligt er beetje aan welke doelgroep je wil mikken…als je op de Freak’s doelgroep wil targetten zou ik er naked chicks op zetten :smiley:

of software…
uiteraard alleen FULL versions :wink:

je kan er ook een bullshit page van maken… daar ben ik ook nogal goed in :wink:

vb: http://212.120.70.128

he de groeten…

Originally posted by User
[B]of software…
uiteraard alleen FULL versions :wink:

je kan er ook een bullshit page van maken… daar ben ik ook nogal goed in :wink:

vb: http://212.120.70.128

he de groeten… [/B]

Hoe bedoel je bullshit page?! haha!
Komen je huisdieren er ook op?!

Ik moet zeggen dat de page van user inderdaad wel een enorme bullshitpagina is. Ze is zelfs nog veel slechter dan de mijne want bij mij staan er al fotokes op :wink:

tjah… het is een voorbeeld…
lol :wink:

User

Originally posted by bangkasap
[B]

Ik heb namelijk een nieuwe site klaar staan, maar alleen nog ff een topic.

[/B]

klopt niet helemaal wat je zegt want als je een site klaar zou hebben zou je hier niet zeuren om een topic :slight_smile:

Hij staat klaar en is bijna af dan.

Ik heb er via andere forums ook reacties op gehad en hun hebben het over info over nieuwe of goeie games.

Of een site over alleen maar Multipay, maar WTF moet er op een site staan die allen maar over multiplay gaat?

gebruik gamespy of andere via novaworld nou dan ben ik nu alklaar en stuur ik iedereen door naar dit topic.

Dus als er iets over multiplay op komt te staan wat moet er dan staan You say it

PS
er is een stukje voor:

Operation Flashpoint
Doom 3
Return t Castle Wolfenstein
Delta Force 3
Half life

er komen screens / info / patch en nog meer troep dat er over te vinden is over te staan

Tijdje wat gedaan voor www.gameshideout.com, de clue is gewoon zorgen dat je alles net iets eerder hebt dan de concurrentie :wink:

je moet idd iets voor de concurentie zijn. Maar om nou te zeggen dat je met Wacky Races aandacht trekt… nou nee. Ook is het zeer handig als je een beetje up 2 date blijft…

Friday, 22 December 2000

is de recenste nieuws item… tsja dan is het niet zo vreemd dat je weinig bezoekers trekt.