Ondersteunende media voor DVD brander

Hallo,

Ik zit met het volgende probleem. Ik probeerde een film te branden op een DVD+RW van Memorex en dat ging prima. Toen ik em op een normale DVD+R ging branden van Platinum deed de film het niet. Mijn conclusie is dat mijn dvd brander (HP dvd840b) Platinum media niet ondersteund, aangezien ik dit probleem al vaker heb gehad. Ik zoek nu eigenlijk een site waar ik kan kijken welke DVD’s mijn brander ondersteund, of andersom, een site met DVD’s welke geschikt zijn voor bepaalde branders. Ik heb overal gezocht, maar kan het nergens vinden. Weten jullie zo’n site?

Hallo Ingrid13 en alvast welkom namens mij hier,

Je zou eens kunnen kijken op het forum voor de dvd brander die je hebt. Als je wat verder kijkt, zie je dat er hier verschillende fora zijn voor verschillende merken branders. Of je kijkt op het media gedeelte hier en stelt je vraag daar eens. Let wel even op dat je geen crossposting doet ( dezelfde vraag in meerdere fora hier stellen) maar de admins kunnen je daar wel mee helpen denk ik. Het enigste ‘probleem’ zou kunnen zijn dat die fora vaak in het engels zijn. Mocht dat een probleem geven dan laat maar ff weten komt het goed.

mzzl Dúnedain