OMG.... Hij's leeg

Dat overkwam een maat van me. Hij gaat naar Dixons, koopt daar voor €499 een Apple iPod, komt thuis, trekt de doos open… GEEN iPod!

Na veel aandringen konden het bij Dixons aan de hand van een inventarislijst en bewakingscamera’s nagaan en bleek dat hij gelijk had… gelukkig voor hem!

Maargoed, stel je voor dit gebeurt je bij een zaak die niet van een bekend keten is, het een of andere kleine zaakje zonder al dit soort van faciliteiten… en je ziet bij thuiskomst pas dat je dit gebeurd is… wat dan? Bewijs maar eens dat je niet gewoon het apparaat uit de doos hebt genomen!

Het is natuurlijk altijd slim om na te gaan of het apparat wel in de doos zat… dat even terzijde :wink:

Originally posted by Dee-ehn
Het is natuurlijk altijd slim om na te gaan of het apparat wel in de doos zat… dat even terzijde :wink:

Dat denk ik ook :slight_smile:

Zo zie je maar weer hoe belangrijk goed verzegelde verpakkingen zijn , dan heb je dit soort problemen niet.

voelde de verpakking niet wat licht aan? of is een ipod niet zo zwaar?

Dat vroeg ik em ook

“Er zit ook een adapter bij, waardoor je denkt dat de doos vol is”…

dat is nu precies de reden dat ik geen geopende verpakking accepteer. Is het cellofaantje weg of zit er een lullig tapeje op de doos, jammer dan! Als ik iets nieuws koop wil ik niet een Rma retour of een door de zon verkleurd showroom hoertje. :stuck_out_tongue:

Toen ik de thread titel zag, dacht ik wel eerst dat je potentieproblemen had. :smiley:

[B]Dat vroeg ik em ook

“Er zit ook een adapter bij, waardoor je denkt dat de doos vol is”… [/B]

adapter van gietijzer zeker :confused: :bigsmile:

hoe dom ben je als je gelooft dat in een lege doos met een adaptertje erin een Ipod zit :confused:

Originally posted by dansmug
Toen ik de thread titel zag, dacht ik wel eerst dat je potentieproblemen had. :smiley:

Hmmm denk het niet… wil het wel ff voor je nagaan als ik je daarmee geruststel :smiley:

[B]

Hmmm denk het niet… wil het wel ff voor je nagaan als ik je daarmee geruststel :smiley: [/B]

Iets zegt me dat jij dat wel zou willen DN :wink:

Laat je trouwens ook weer es zien op IRCnet man :slight_smile:

Doe jij dat dan ook eens sent :wink:

Murph, hij zei gisteren dat ie naar zn girl ging, dus momenteel is hij zich aan het ledigen :bigsmile:

Originally posted by dansmug
Murph, hij zei gisteren dat ie naar zn girl ging, dus momenteel is hij zich aan het ledigen :bigsmile:

Je hebt gelijk…succes dan maar he sent :wink:

Originally posted by sentinel

Laat je trouwens ook weer es zien op IRCnet man :slight_smile:

Euh ja dat moet ik idd ook weer eens doen dat is weer eventjes geleden he?