Om telachen of tehuilen?

vbimport

Ik kwam dit tegen en heb zelden zo hard gelachen(terwijl het eigenlijk is om tehuilen.) Ben er nog niet uit of ze nu serieus zijn of die hele site een joke is :slight_smile:

Klik hier om al dat leuks tezien.

we a ta hot stuntaz? hahahahahahaahaha ik kom niet meer bij

Hahaha LOL deze’s leuk :slight_smile:

LOL :slight_smile: :slight_smile:

hahaha wat een sukkels, ze konden zichzelf beter de Hot stuntels noemen.

Bah, zelfs IK zou beter uitzien als rapper dan dit stelletje white trash losers! trouwens, ik vind dat blanken 99 van de 100 keer niet kunnen rappen. muv Eminem dan. Ik vraag me eigenlijk af wat voor kutmuziek we zouden hebben als we alle niggas in Afrika hadden laten zitten! Bedenk maar eens wat die niggas allemaal uitgevonden hebben. Jazz, Blues, R&B, Rap, en nog vanalles.

is wel kewl

hahahahhahaaha ten eerste zijn rappers zowieso altijd al zielig losers…maar deze ventjes slaan alles…hahahahaaa dit kan toch geen serieuze site zijn ?

Originally posted by xian
hahahahhahaaha ten eerste zijn rappers zowieso altijd al zielig losers…maar deze ventjes slaan alles…hahahahaaa dit kan toch geen serieuze site zijn ?

Hmmmm ICP is wel koel… maar dat zijn dan ook geen standaard rappers…

Originally posted by R0bby
Bah, zelfs IK zou beter uitzien als rapper dan dit stelletje white trash losers! trouwens, ik vind dat blanken 99 van de 100 keer niet kunnen rappen. muv Eminem dan. Ik vraag me eigenlijk af wat voor kutmuziek we zouden hebben als we alle niggas in Afrika hadden laten zitten! Bedenk maar eens wat die niggas allemaal uitgevonden hebben. Jazz, Blues, R&B, Rap, en nog vanalles.

allemaal bende jah :stuck_out_tongue:
maar das mijn mening he! :wink:

haha wat een stelletje wannabee-negers:D

ik haat mensen die ergens bij willen horen en zich gedragen als iets wat ze niet zijn. Ik vind dat rap over het algemeen zuigt daar zullen velen het niet mee eens zijn. Er zijn ook goede groepen van bij ons, ennuh ik luister naar muziek als ik een nummer leuk vind, maar niet om ergens bij te horen of me ergens na te kleden. Ik haat popstar-mentaliteit waarbij mensen andere mensen aanbidden, terwijl hun bijdrage aan de maatschappij redelijk beperkt is. De mensen in HOLLYWOOD worden op handen gedragen terwijl ze bijna altijd het denkvermogen hebben dat het denkvermogen van hun president nauwelijks overtreft. Als ik bv gladiator kijk dan heb ik meer respect voor de makers van de special effects dan voor de acteurs.

hahahhaha
de 3 musketiers :):slight_smile:

Originally posted by R0bby

ja allemaal kut muziek ja…

Tering man! Stoere gasten zeg! :wink: hehe!
Maar voorlopig werkt conferentiegesprek bij hun WEL!! (is dat je met meerdere mensen een conferentie kunt houden zodat je elkaar allemaal hoort, bedoel dus bij mobiel hè!)