Oldtimers

vbimport

Hee,

Ik vroeg me zo af, zijn er nog meer freakers die als hobby hebben het opknappen van oldtimer brommers c.q motoren?

Ikzelf heb twee brommers, een sparta tour ('71) en een batavus MK2 ('69 ?). De batavus is over een maandje (of minder :D) af, de sparta rijd reeds vrolijk rond.

Nou ik heb een POLO staan uit 88 maar das nog nie oud genoeg he

Maar voor de rest nee niet echt hou ut wel bij een beetje zwart bijbeunen in de garage (lekker aan mercedessen sleutelen) of aan eigen scoot

Welke auto zou ik hebben :):slight_smile:

Moto’s : Ducati, Truimph, …

Tja laat ik het zo zeggen: ik zou hartstikke graag een oldtimer willen opknappen indien ik het geld, de tijd en de kennis ervoor had…

Ik zit er trouwens wel een beetje over te fanteseren een oldtimer aan te schaffen, deze mooi te maken en hiermee te gaan rijden… gewoon omdat het goedkoop is qua belasting en verzekering, en het zekers wat heeft…

Ik heb misschien de optie op een Vuaxhall Viva II (special edition) uit 71… als ik die voor een goed bedrag kan kopen dan weet ik het wel…

Originally posted by Dee-ehn

Ik heb misschien de optie op een Vuaxhall Viva II (special edition) uit 71… als ik die voor een goed bedrag kan kopen dan weet ik het wel…

euh wat is een vuaxhall ???

Kreidler rulez !!!

Greetz

Madmaxy

hehe, hm, ik heb, had, kweet niet goed wat te gebruiken die hobby maar deze computer doet ook een regelrechte aanslag op mijn vrije tijd :wink:

wat ik nog heb van oldtimers :
BMW 1600 SP bwjr 67
Volvo amazone bwjr 69 (is te koop maar is wel werk aan, nu ja, veel moet hij niet kosten, is een zeldzaam type 2 liter motor met dubbele carburatoren=origineel enz)

kzal hier maar stoppen met adverteren :wink:

Koop die vauxhall viva NIET, tot voor kort had ik er ene (vauxhall viva estate, zeldzaam model) maar het probleem zijn de wisselstukken !!! rollagers, remmen, koppeling,…

greetz
scooby2

Oh? Die jongen die die wagen eventueel verkocht liet me een folder zien van een Vauxhall club waarin stond waar je onderdelen kon bestellen van die wagen… en niet duur: nieuwe bumpers, origineel, 60 piek per stuk etc… artikelen zouden uit de Opel fabriek komen…

Een vuaxhall is trouwens een soort van Engelse Opel… Daar heb je o.a de Vauxhall Astra (= Opel Ascona) etc…

oooooh ja vauxhall heb ik eens gezien ja
ik dacht wat is dat voor een opel rip-off
het zag ergewoon uit als een nieuwe corsa
en er stond ook gewoon corsa op alleen dan
met een raar teken ja…nu je het zegt dat was
vauxhall…niemand wou me op m`n werk
trouwens geloven die zeiden opel is opel
er mag geen ander merk een corsa maken.

en danzou ikm meteen kopen als ik jou was,
opel rulez…en onderdelen moet niet zo`n probleem
zijn, ascona onderdelen zijn nog gewoon
te bestellen bij de opel garage zit wel 1 week
levertijd op…maar word nog steeds geamakt
had laatst ook benzine pompje en luchtslangen
nodig gewoon nieuw besteld bij de fabriek…

opel rulez…

En hij komt van mijn neef dus vertrouw ik het zaakje wel (aardige neef hoor) :smiley: