Ok ok ff een domme vraag

vbimport

Mensen! ik ben van plan een cd-brandertje te kopen, maar ik heb geen flauw idee welke het beste is. Hebben jullie een paar tips voor me???
Ik ben van plan om 'm te gebruiken om mp3's en videoclips op te slaan, evt. vcd's te maken en heel af en toe te gewoon cdtje te branden. Verder bennik niet van plan een vermogen aan zo'n ding uit te geven ( fl.300 max)

btw, in de macro krant zaggik een artec van 200 (20 write/10 rewrite/40 lezen staan met just link technologie (wat dat ook mag wezen) ), is dat nog wat of moettik verder zoeken.

De groente

Beste cd brander = Plextor (maar wel duur)
Wil je goedkope brander neem dan een Lite-On…
Maar als je gemiddeld veel cds brand zou ik voor de Plextor gaan en niet de Lite-On… Betere kwaliteit enzo.

Kijk op www.tweakers.net en dan bij pricewatch voor de goedkoopste adresjes!

Greetz

is er ook nog iemand die me advies kan geven over dat artec ding??

Misschien hiero

Denk dat je met jouw wensen (geen backups van Games (copy protected cd’s)) voldoende hebt aan een Lite-On, goede branders voor schappelijke prijs

ik heb een Liteon 12x10x32 en ook een Traxdata 12x10x32(deze is zelfde als Liteon)werkt perfect goedde kwaliteit over de 2000 cd’s mee gebrandt en werkt nog steeds prima en wat betreft beveiligde cd’s die kan ie niet 1:1 branden maar what the fuck als je effe een crack download van www.gamecopyworld.com dan kan je ook een werkende copy fikken… its so easy…en de copy start nog sneller op ook…
als ik mn Liteon 12x10x32 en mn Traxdata12x10x32 verkocht heb dan ga ik 2 van die Liteon 24 x kopen die kost nu nog maar 339 piek !!!
bij www.gistron.com en de Liteon 24x die ondersteunt ook 99 min cdr’s en alle beveiligingen…

tja ik prefereer nog steeds Plextor (kwaliteit ten top) maar tis niet goedkoop

ik las toevallig vandaag nog een test van cd branders in de C’T waar de Acer er bijzonder goed uitkomt…

Plextor of Yamaha

Ik heb zelf een 12/10/32 Plextor SCSI
Een Yamaha 16/10/40 SCSI
En een Plextor 24/10/40 IDE