Ohra's of $$$

vbimport

Ik was zondag op een feest in de Gelredome.

Dat was op zich best blazen (cuz it’s always fun when the DarkChild’s around :wink: )

maar van 1 ding werd ik wel goed ziek (naast het feit dat ik pissy drunk was) en dat zijn de kosten voor de de drank.

ik ben best bereid iets te betalen voor mijn biertje, maar 50 gulden in een kwartier is ridiculous…

dus, met de gapende leegte in mijn portemonnee en de enorme krater in mijn banksaldo nog vers op mijn netvlies, rijst bij mij de volgende vraag:

kan ik die lege Ohra-kaartjes niet opladen, zodat ik volgend jaar niet voor eenzelfde verrassing kom te staan?

thnkz people

Euh ik snap ff totaal niet waarover je het hebt… wat meer info graag :slight_smile:

wat voor kaartjes zijn het? magneet? chip?

het zijn van die kaartjes met zo’n chip die ook in een telefoonkaart zit…

in theorie moet hij op te waarderen zijn, omdat in de Gelredome zelf ook van die kastjes hangen waar dat mee zou moeten kunnen…(maar daar wil ik dus GEEN gebruik van maken :smiley: )

thnkz

Je wilt de boel dus gewoon flessen, stelen van Gelredome dus…

tsk tsk

Bij www.conrad.nl kan je geloof ik een chipwriter bestellen.

Maar hoe je iets kan veranderen zonder het te verkloten weet ik niet… :slight_smile:

Succes :smiley:

Originally posted by Da_Taxman
[B]Je wilt de boel dus gewoon flessen, stelen van Gelredome dus…

tsk tsk [/B]

hell yeah, alsof ze mij nog niet genoeg geflest hebben, and besides, doe niet alsof jij het niet zo doen if you had the chance :wink:

Originally posted by [-=¤Ðã®kçhi£Ð¤=-]
and besides, doe niet alsof jij het niet zo doen if you had the chance :wink:

Dan ken je me niet!
Ik denk dat mijn replies op dit forum genoeg zeggen…

Maar ik ga je hier niet bij helpen verder, sorry

ik ken je inderdaad niet Tax, but it’s all good

ik heb ingezien dat wat ik wil verkeerd is en zie er maar vanaf…

case closed

Tax is de enigste met princiepes hier geloof ik zo :smiley:

Daarvanaf gezien, je kunt het prima doen met zo’n chipcardwriterding als je maar de goede software hebt!