Offtopic?

vbimport

weet niet of dit alleen oftopic post is of helemaal niet is toegestaan??? maare ik zocht eigenlijk pagina waar ik mario 64 kan downloaden voor de nintendo 64 of iemand die mij deze rom wil toesturen of ff op een ftptje plakken. ik heb al 3000 pages geprobeerd, maar schiet niet op. mods of admin, don't ban me for this just delete the post if you have to

Ik zal hier geen link posten, maar als ik jou was zou ik eens op irc op efnet gaan zoeken in ROM affiliated kanalen! :wink:

En verder, als je de rom voor de emulator zoekt heb ik die wel!
–> PM

P.S. de rom voor de emulator staat op een Twilight 2 CD, het nummer weet ik niet precies maar iets in de 30 geloof ik!

Ik dacht dat je hier ( http://www.ciudadfutura.com/gamesworld/n64.html ) nog mario 64 kon vinden.

en opzick is pj64 ( www.pj64.net )best wel een goede emulator om ook eens te proberen.

tnxx, van emu’s weet ik redelijk veel af, maare die games had ik allemaal op mijn oude hd staan voor ik deze naar de klote hielp :frowning: ik heb het idee dat er toen ook makkelijker aan die rommetjes te komen was. maar heb het iig

bedankt

Moet je King Dingeling ff contacten, die heeft ca 1.000.000 roms voor N64 liggen! (niet pcies zoveel maar wel heel wat gloof ik!) :wink:

LOL ja had ie me inderdaad gezegt ja allemaal op zip disk hij heeft zo’n copybox GGGGGGGgggggggggrrrrrrrr zo moeilijk aan te komen

waarom nou niet iedereen je afkraakt dat iets niet offtopic kan zijn als je het zelf post is mij een vraag… …maar als je in de search mijn xx posts naleest zal je ergens lezen dat iets niet offtopic kan zijn als je het zelf post. Zei iemand :slight_smile:
Ik ben moe ==> dan ga ik lomp lullen ==> vandaar denk ik deze post :slight_smile:

Originally posted by jpschadde
waarom nou niet iedereen je afkraakt dat iets niet offtopic kan zijn als je het zelf post is mij een vraag… …maar als je in de search mijn xx posts naleest zal je ergens lezen dat iets niet offtopic kan zijn als je het zelf post. Zei iemand :slight_smile:
Ik ben moe ==> dan ga ik lomp lullen ==> vandaar denk ik deze post :slight_smile:

Ok, dat maakt alles duidelijk! :wink:

sja sorcyboy :slight_smile: Ik WAS moe; na een weekie vakantie dus weer helemaal op en top om te IRCen en te posten en vooral FXP :slight_smile: