Office Xp van TL59

vbimport

Kan iemand mij vertellen of Office Xp van twilight 59 (dvd ) te installeren is en zo ja , hoe dan?
Ik krijg het niet voor mekaar en de installatie stop omdat een file niet gevonden kan worden.

:frowning:

Volgens mij was het een Iso file die op twilight 59 stond. Je moet hem naar mijn weten dus eerst branden op een cd met Nero of zo en dan kun je hem wel installeren.

Ik weet niet zeker of het bovenstaande klopt dus ga me niet slaan als ik het fout heb ok? :stuck_out_tongue:

Als ik strax thuis ben zal ik eens voor je kijken, ik heb TL59DVD namelijk nog niet eens bekeken, maar ik denk dat Pyrnaminac :slight_smile: gelijk heeft, waar schijnlijk een CUE en BIN file, maar ik post het vanmiddag wel ff :slight_smile:

Heb em voor een collega op een CD gebakken en hij heeft em daarvandaan met succes kunnen installeren!
Het is idd een ISO ja! Dus je moet al die files eerst op een CD bakken! :stuck_out_tongue:

gelukkig ik ben blij dat ik het goed had want ik heb geen zin in ruzie :stuck_out_tongue: want die Wendy lijkt me niet een van de makkelijkste :stuck_out_tongue:

Kan iemand mij dan eens precies uitleggen wat ik moet doen.
Ik zie op de dvd geen .cue en .bin file’s staan.
Als ik alle file’s selecteer en probeer te “bakken” geeft het systeem aan dat er een verkeerde indeling is en gaat het feest weer niet door.

Dus : HELP !

Wendy

Wat voor files staat er dan allemaal in die map? Heb je hem uitgepakt vanaf die twilight dvd en heb je niet gewoon de map Office XP op de dvd geprobeerd op een cd te zetten?

Ik heb zelf die dvd niet thuis dus ik kan het niet uitproberen, al wil ik hem wel graag hebben dus… :wink:

Ik heb gewoon de DVD geopend en die map opgezocht en toen naar HD gekopieerd! Daarna met Nero gewoon op CDR gezet! :wink:

Is het de engelse of nederlandse versie?

Hans

Hoi

Je hoeft em niet te fikken op cd
Installeer Deamon Tools
deze emuleert een cdromdrive
je open de iso file en het is alsof je em gebakken hebt

http
greetz

Tja, maak het haar nog moeilijker…

Hai Wendy,

Ik ben vergeten te kijken maar zal dat vandaag/of morgen alsnog doen :slight_smile:

Sorry :confused:

Originally posted by Baggeraar
[B]Hoi

Je hoeft em niet te fikken op cd
Installeer Deamon Tools
deze emuleert een cdromdrive
je open de iso file en het is alsof je em gebakken hebt

http
greetz [/B]

Werkt wel ja, maar beetje omslachtig, voorals als een CDR maar een piekie ofzo kost! :wink:

Is tie nu engels of nederlands???

De Office XP die van TL DVD 59 afkomt is engels!