Office XP > reageerd niet meer :(

vbimport

Ik heb office xp geinstalleerd en er een crack overheen gezet. Nu wil ik wat typen in outlook of word maar dan doet ie niks :confused: How become? Wat kan ik hier aan doen?

bvd Rush

Zit je tb wel aangesloten?! :wink:
Reïnstall al geprobeerd?!

Originally posted by Wookie
Zit je tb wel aangesloten?! :wink:

Als je dit niet weet neem je toestenbord in de hand en loop 10 meter achteruit. Indien dit niet lukt steek je toestenbord in, indien je dit wel lukt is het niet aangesloten(of je hebt een draadloos):slight_smile:

I’ll install Office2000 until there’s a good crack for the dutch version of OfficeXP.

Rush

Originally posted by Rush
[B]I’ll install Office2000 until there’s a good crack for the dutch version of OfficeXP.

Rush [/B]

Mijn XP doet het prima hoor! (dit is btw een Dutch forum dus let op je taalgebruik plz!) :stuck_out_tongue:

Heb je dan misschien een crack voor mij? En sorry ja, het was vannacht een beetje laat geworden…

Heb je dan misschien een crack voor mij? En sorry ja, het was vannacht een beetje laat geworden…

Ik heb de goeie crack helaas nu niet beschikbaar maar als ik thuis ben kan ik em je wel PM-en als iemand anders het in de tussentijd niet al gedaan heeft! :wink:

Oki Tnx!

Oki Tnx!

NP…maar als je ff zoekt naar een thread waar iemand om de goeie crack vraagt…of aanbied geloof ik…dan heb je kans dat ze em zo al kunnen PM-en!! weet ff niet meer van wie ik hem gehad heb helaas

En had al wat gezocht. Maar dat was dezelfde crack die ik heb…

En had al wat gezocht. Maar dat was dezelfde crack die ik heb…

Hmz dat was toch niet de thread waar de goedwerkende crack werd aangeboden dan? Had em zelf namelijk nog nie geprobeerd maar nam aan dat dat echt de goeie was namelijk!..

kan je me de threadlink geven?..dan weet ik of het een andere was ofniet.

Here you go!

Here you go!

Spx, maar deze thread was het iig niet, want de threadstarter bood juist de goeie crack aan.

deze zal het ook wel niet zijn heh?

Nope stond in die thread, en die werkte niet…

Nope stond in die thread, en die werkte niet…

ok, naja ik heb dus wel een andere dus die zal ik 2nite PM-en zodra ik em gevonden heb!

Oki dan!

Als je geen zin hebt om te wachten dan heb ik hier de thread waar ik em vorige keer uitgehaald heb…

de eerste link is trouwens niet ok meer…net gesjekt…maar Wookie is nu ook online en die zal de goeie versie inmiddels ook wel hebben!

:slight_smile:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]Als je geen zin hebt om te wachten dan heb ik hier de thread waar ik em vorige keer uitgehaald heb…

de eerste link is trouwens niet ok meer…net gesjekt…maar Wookie is nu ook online en die zal de goeie versie inmiddels ook wel hebben!

:slight_smile: [/B]

Ja, die heb ik! :stuck_out_tongue:

Dankzij Wookie doet ie het nu weer!
Headless ook bedankt!

Dankzij Wookie doet ie het nu weer!
Headless ook bedankt!

YW! :slight_smile: