Office xp pro-->setup.exe

vbimport

Heeft iemand van cd1 het bestand setup.exe voor mij? Bij het starten zegt de pc dat het geen geldige win32 applicatie is, het bestand zal wel beschadigd zijn.

NL of Engelse versie?
Heb hier originele CD’s van OfficeXP NL liggen…

engelstalig mag ik aannemen, alles wat ik zo effe lees op de cd is in het engels.

Dan kan ik je niet helpen helaas…

Ik heb ook alleen dutch liggen!
Wat je kan proberen is eens te zoeken in de CDFreaks archieven en dan in het engelstalige gedeelte en daar zoeken op Office XP. Waarschijnlijk krijg je nu wel wat threads te zien van (engelse) mensen met vragen over hun (waarschijnlijk engelstalige) Office XP!
En voila, kijk eens bij het profiel van 1 van die mensen en je kunt ze nog mailen ook vanaf daar! :wink:

Denk wel dat het zo al gaan lukken!
Sterkte ermee! :cool:

Originally posted by bebody
engelstalig mag ik aannemen, alles wat ik zo effe lees op de cd is in het engels.

Wookie Ik heb ook alleen engels liggen!

LOL:)

Originally posted by Night Hawk
[B]

LOL:) [/B]

Al verbeterd! Excuses voor het in de war brengen van jullie hersentjes! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Wookie
[B]

Al verbeterd! Excuses voor het in de war brengen van jullie hersentjes! :stuck_out_tongue: [/B]

Dacht werkelijk dat je de Engelse versie had :stuck_out_tongue:

Bebody vond het zo sneu voor je dat ik een goede vriend van me gebeld heb die wel een Engelse versie heeft hij heeft me het filetje gestuurd dus als je me even een PM geeft met je E-mail stuur ik hem per omgaande.
Groetjes

Originally posted by Night Hawk
[B]

Dacht werkelijk dat je de Engelse versie had :stuck_out_tongue:
[/B]

Kan dat natuurlijk niet maken hè! Dis geen General Chat hè! :stuck_out_tongue:

Hij is verzonden :smiley: