Office Xp nl vraagje

vbimport

Ok, ik heb het volgende:

• 3 bin files van de Office XP NL cd’s
  • een Microsoft code voor Office XP NL

en nu lees ik op verschillende plekken dat er ook iets als een crack voor XP nodig is als ik 'm ga installeren… Uuuuhh kan iemand me uitleggen waarom…

Is de code niet genoeg?

(Bij de weg (nederlands) ik heb 'm nog niet geinstalleerd dus))

JoKuM:)n

kep er idd iets over gelezen en ondervond ook dat een serial alleen niet voldoende is, mocht je een crack nodig hebben, dan zie ik dat wel op me pm

ik heb een Franse crack die ‘schijnt’ nodig te zijn…

Maarruh, ik snap het even nog steeds niet… zijn de bin’s die in omloop zijn dan niet excacte copieën?

JoKuM:confused: n

geen idee, tis idd wel een franse crack ja, dus denk dat dat dezelfde is (ik heb overigens maar 1 iso (van ongeveer 450 mb) zo van edonkey geplukt.

maar goed, serial invoeren, install, crack en dan pas inladen, anders krijg je alsnog troubles.

De “franse” crack is nodig om product-activering uit te schakelen…

Originally posted by JoKuMon
Maarruh, ik snap het even nog steeds niet… zijn de bin’s die in omloop zijn dan niet excacte copieën?

Waar heb jij de afgelopen maanden gezeten?? :wink:

De bins in omloop zijn exacte kopieën, je kunt de installatie ook gewoon uitvoeren zonder enig probleem, maar M$ heeft een andere beveiliging, de Product Activatie. Hoe het werkt is hier al een keer ter sprake gekomen en een zoekopdracht bij M$ levert ook een hele toelichting op (anders wel bij tweakers, TheRegister, Webwereld etc.)