Office XP NL van Onyx 6

vbimport

Ik heb Office XP NL van Onyx 6 geinstalleerd. Na de installatie vraagt ie weer om de serienummer, maar accepteert deze niet. Ik heb diverse andere nummers geprobeerd, maar geeft aan dat het ongeldige nummers zijn. Ik heb ook diverse cracks geprobeerd zonder resultaat. Het is een trial-versie. Wie weet er een oplossing voor?

Coolice muziek site

Kijk in je Pm

Is hij al eens een keer geCraCked??

Geen idee. De serienummer die erbij zit daarmee krijg ik hem wel geinstalleerd, maar vervolgens als ik iets wil doen in b.v. Access dan vraagt hij weer om een serienummer en zegt dat ik alle applicaties moet afsluiten en vervolgens weer opnieuw het programma moet opstarten en dam komt hij weer met die serienummer.

De serienummer die bij Onyx 6 zit werkt niet.

Dedankt Night Hawk voor de s/n.

Informatie over houseparty’s, synthesizers, enz.:
Coolice muziek site

Kan iemand me die serial ook ff PMen ? thanx :wink:

Hij is op de bus gedaan;)

Zou iemand mij ook even kunnen PMen met het serial number ?

Bedankt,

Mr. T

Zijn hier ook nog behulpzame mensen ? Maar goed, ik wacht rustig af…

Mr. T

Ga naar http://kickme.to/winblowz98
Download de Office XP TRial crack
Installeer Office XP TRIAL met serial die je erbij gekregen hebt bij de TRIAL CD
Na ieder programma 2 maal opgestart te hebben (DUS VOOR WORD? EXCEL,enz…) gebruik je de crack.
Tenslotte klik je onder OFFICE HULPPROGRAMMAS op product activeren. Voila je hebt nu een volledig werkende OFFICE XP.
En als dit alles nog te weinig is ga je eens langs bij www.experience.be en bestel je daar de overige OFFICE XP in het engels, in het frans en in het Duits en installeer je de taalmodules bij je OFFICE XP NL. Zo verkrijg je dan een multilanguage OFFICE XP.

MS OFFICE RULES BIG TIME…and it’s so cheap.:slight_smile: [B]