Office Xp Branden

vbimport

Heb net de ISO van OfficeXP binnengehaald en die is 720 MB.
Met winoncd 3.7 is de ISO 627 MB als ik het volgende doe ====> Properties/Track Format = CD Digital Audio !!!

Alle andere opties geven 720 MB aan en dan kan ik dat niet branden :frowning:

Ik weet nu pas dat het branden dan gedoemd is omdat ik na het branden merkte dat Winamp opstartteā€¦lol

Anyway, wat is eigenlijk de juiste manier om die 720 MB op CD te zetten (van 700 MB) en met welk programma?

Help een newbie,
Make my day :slight_smile:

Alvast bedankt allemaal,

Andros

Probeer eerst eens met het progje isobuster om de iso-file uit te pakken om te kijken of de iso-file wel goed is.
En of er geen vreemde te grote bestanden op staan.
Heb je hem op die manier bekeken en uitgepakt dan kan je hem op de gewone manier branden.
Heb ik namelijk ook gedaan en bij mij werkt hij uitstekend (office xp).

Het klopt dat die officexp-iso file 720mb is, die kan je gewoon branden met cdrwin of fireburner. En hij past gewoon op een cd. Als een iso 720mb is dan wil dat nog niet zeggen dat de data op de uiteindelijk gebrande cd ook gelijk is aan 720mb. Dat ie groter is ligt gewoon aan de structuur(opbouw) van de iso file. Gewoon branden moet lukken en officexp past ook gewoon op een 650mb cd (en anders probeer je toch eerst een rewritable dan kan er helemaal niks misgaan).

mzzl

ik ben er vandaag ook mee aan het vechten geweest en het is me gelukt met progie FireBurner.
PS heb je de link waar je deze heb gedownload ik heb de twee cd versie maar ik heb een fout er in zitten

Gr Cord

er bestaan ook 90 en 99 minuten cdā€™s die je met een plextor kan bunrnen.

Originally posted by Markie Mark
er bestaan ook 90 en 99 minuten cdā€™s die je met een plextor kan bunrnen.

In dit geval is dat helemaal nie nodig omdat het om een Image van een cd gaat! Die zijn altijd groter dan het aantal mbā€™s van de bestanden die in deze image staan!