Office xp balken ineens lichtgrijs :(

vbimport

Ik heb het topic van Joker007 gezien en hij moest weer opnieuw registreren maar ik krijg die melding niet. Ik heb een Nederlandse versie van office xp en ook met Franse crack maar de balken waarin bijv… het lettertype gekozen kan worden enz zijn ineens lichtgrijs en dus kan ik niet eens meer typen. Hij doet gewoon niks meer :frowning: Moet ik ook een nieuwe crack erop zetten :confused: Graag reacties en ook het liefst effe een directe url naar een werkende crack! Ik zal zeker niet de enige zijn met dit probleem dus ook voor anderen graag reacties!

Ik heb nog eens alles gelezen wat er allemaal in de andere posting stond en ik heb gezocht naar goede crack maar niks gevonden :frowning: Als er iemand is die mij een kan sturen die zeker werkt dan heel erg graag!!!

Michel_psv@wish.nl

Ik heb geen crack nodig. Bij mij vraagt ie dat geeneens. Ik krijg geen activatie schermpie :D. Dit komt doordat ik een TUC versie heb en dat daar is uitgesloopt ofzo.

Misschien dat ik hem up naar een pub ofzo, maar dan meld ik dat wel hiero via pm etc…

Ik heb net nog eens gekeken en heb word opgestart. Balken bovenin scherm zijn lichtgrijs en als ik iets typ dan staat er helemaal onderin:

Deze opdracht is niet beschikbaar omdat het document is vergrendelt voor bewerken.

Ik snap hier helemaal niks van en ook als ik exel opstart of wat dan ook is het weer precies hetzelfde. Bij outlook kan ik niet eens een nieuwe mail sturen omdat die knoppen ook al lichtgrijs zijn :frowning: Ligt het aan de crack? Of iets anders? Graag effe reactie!

Ik denk zelf dat die crack niet goed werkt. Het haalt volgens mij alleen het scherm weg, maar daardoor is de limiet nog niet verwijderd…

En bij een ander werkt de crack weer wel goed… Hoor wisselende verhalen over die crack…

Jij hebt Office dus meer dan 50x gebruikt of gesaved en je kunt het nu niet meer gebruiken.

Daar lijkt het dus wel op. Als er nou eens iemand is die een crack kan sturen of een site kan geven waar ik die crack kan vinden. Ik heb trouwens wel de franse crack nu. Ik heb gisteren ook al zitten zoeken nar crack maar niks gevonden :frowning:

Neem effe contact met me op via PM. Heb je BTW Kabel internet???

Het is waarschijnlijk toch gelukt!!! :slight_smile: Ik heb net via astalavista.box.sk toch een crack gevonden en heb dis office eerst er helemaal vanaf gegooid en toen opnieuw geinstelleerd en crack gebruikt en nu kan ik weer alles doen. Hopen dat het na 50x ook nog doet!

Laat het even weten of het gelukt is na die 50x? En is dat ook een franse crack?

Ik heb een Franse crack gebruikt en die werkt prima. Heb al meer dan 100x iets opgestart en ook meer dan 100x iets weggeschreven en nog steeds werkt Offce XP NL:D :wink: :stuck_out_tongue: