Oekraïner eet delen oom

vbimport

Ik lees dit net op de telegraaf site.

Een geestelijk gestoorde Oekraïner heeft zijn oom vermoord en vervolgens diens hart en longen opgegeten. Het televisiestation Novy Canal meldde dinsdag dat de twee een woordenwisseling kregen, nadat zij samen wat gedronken hadden. De neef sloeg het hoofd van zijn oom tegen een muur, waarna hij hart en longen uit het lichaam sneed en verslond.

Het drama gebeurde in het plaatsje Koulichivka in de oostelijke regio Tchernivtsi. De politie heeft de man gearresteerd. Hij bleek al enige jaren verpleegd te worden in een psychiatrische kliniek

Heete ie hanibal??

Tja, in de ogen van ons, de “beschaafde” nederlanders is dit natuurlijk ranzig, ontoelaatbaar etc etc…

Hmm, of de telegraaf heeft een spelfout begaan, of de Grote Bosatlas 52e editie is fout, maar zowel de plaats als de streek kan ik niet in de atlas vinden… ik vertrouw het eigenljk niet zo…

Originally posted by Totibbs
Hmm, of de telegraaf heeft een spelfout begaan, of de Grote Bosatlas 52e editie is fout, maar zowel de plaats als de streek kan ik niet in de atlas vinden…

Ik heb net ff een paar online atlassen beraadpleegd, maar dat leverde niks op. Misschien is het plaatsje wel te klein maar ik denk eerder dat het weer een echt Telegraaf verhaal is! :wink:

vandaag hebbe we ook chinees gegeten