Nytech Digitale camera van de Lidl

Ik overweeg om die Nytech camera van de Lidl te kopen (ja, ik heb hem al gereserveerd) Echter kan ik nergens online iets vinden van dat ding, kent iemand dat ding? De specs zien er rete goed uit… vandaar…:confused:

Thanks alvast!:bow:

http://www.computer-nachrichten.de/news/2002/lidl_digicam_161202.html

http://www.chip.de/news_stories/news_stories_8935441.html

http://www.lidl.de/de/index.nsf/pages/c.o.oow.20021216.p.Digitalkamera

http://www.xonio.com/news/news_8933754.html?tid1=7466&tid2=6293

misschien hebbie er wat aan :slight_smile:

thanks Mate! :wink:

-{Jezus…Hij is in Duitsland 20,- € goedkoper!!.. ik word genaaid}–

graag gedaan hoor :slight_smile:

laat ook even weten wat je bevinden zijn, bv wat screenshots van de stad tijdens het buddyjumpen enzo :stuck_out_tongue:

ben ook wel geintresseerd namelijk :slight_smile:

Ik heb sinds gisteren een 3Mpixel cam van Olympus en zou ook wel eens de kwaliteit van de foto’s willen vergelijken. Als je wilt mag je hier wat thumbnails posten, met een linkje naar de foto op volledig formaat erachter…

ik heb em… ziet er goed uit, foto’s komen eraan… :stuck_out_tongue:

Moet eerst de batterijen opladen… :frowning:

Maareh de specs en ding zelf enzo… zien er echt top uit… Is trouwens kleiner dan ik dacht… (beter!)

En zijn de batterijen al vol? Ik hoop dat je goede hebt, want die krengen vreten stroom. Ik heb zelf 2000mAh batterijen (2 setjes van 4) en die gaan slechts een dagje fotograferen (met LCD aan) mee…

Is het trouwens een echte 3Mpixel cam, 3Mpixel dmv interpolatie of 3Mpixel bruto?

He,

Ik heb ff een paar foto’s gemaakt met Kodak DX 4900, van 1 t/m 4 Megapixel. Je kunt ze hier vinden:

1 megapixel
2 megapixel
3 megapixel
4 megapixel

Grtz

je bent erg fotogeniek Destroyer :wink:

:bigsmile: Oeps…voor die gene die het interessant vinden op die lidl cam te beoordelen… Here it is! (weken te laat!)

"Sorry DN…:wink: "

foto 1
foto 2

Zijn een kat & kanarie… of\zo

Vreemde kanarie, maar zeker mooie foto’s!

He,

Leuk, een grijze roodstaart papagaai. Ze kunnen wel hard schreeuwen die beesten, ik heb er vroeger ook 1 gehad.

Grtz

gadver wat een kanarie :stuck_out_tongue:

kwaliteit is wel behoorlijk vind ik

Hi,

Heb je die Nytech camera destijds gekocht? Ben je er tevreden van ? Lidl biedt momenteel weer een Nytech aan (4020) en ik ben van plan hem te kopen maar zoek wat positieve reacties.

bedankt voor de feedback

Originally posted by Marsz-=FX
[B]:bigsmile: Oeps…voor die gene die het interessant vinden op die lidl cam te beoordelen… Here it is! (weken te laat!)

"Sorry DN…:wink: "

foto 1
foto 2

Zijn een kat & kanarie… of\zo [/B]

Tja… dat staat er wel, toch? ergens in de tekst, ofzo…

Anyway… zeer tevreden, display kon iets brighter! rest is top!:stuck_out_tongue:

Ik heb die camera al sinds eind januari, en ik ben er dik tevreden over. Ik heb er destijds 219 euro voor betaald, maar weet dat hij inmiddels flink in prijs gedaald is.

Trek je niets aan van die mensen die zeggen dat je geen elektronica bij de supermarkt moet kopen, die mensen realiseren zich niet dat de service wordt uitbesteed aan de vakhandel. Je hebt dus wel de voordelen van goede service.

Dat je niets over de camera kan vinden, begrijp ik echter niet. Meteen toen ik de advertentie van de lidl in januari zag, kreeg ik al diverse ‘‘hits’’ toen ik alleen al nytech 6360 onder google intikte.

Na ongeveer een half jaar de camera te hebben gebruikt, kan ik zeggen: GEEN miskoop.

Misschien moet je even kijken naar wanneer ie dat gepost heeft, namelijk december 2002!!! :wink:

goh…, vandaar dat mijn post altijd te laat is… :stuck_out_tongue:

Over oude koeien gesproken :smiley:

Ik wil toch nog eventjes 1 dingetje toevoegen: het is goed te horen dat voor jou deze camera goed werkt. Zelf zou ik zo’n apparaat niet kopen, maar ik ben ervan overtuigd dat voor het geld wat het apparaatje kost je in feite geen miskoop doet. Het blijft natuurlijk wel zo dat jij de camera beoordeelt naar jouw persoonlijke voorkeuren, ervaringen etc. Een ander zal het misschien helemaal niets vinden (of net helemaal te wauwie ;)). Hoe dan ook, het is mooi dat het apparaat correct werkt.

Goed anderhalf jaar geleden kocht ik de Nytech 5040 bij de Lidl. Inmiddels is het ding 3 maal in reparatie geweest, cq. heb ik al drie keer een nieuwe gekregen. Omdat ik het zat was vroeg ik m’n geld terug. Van de 250 euri die ik betaald heb kon ik 90 euri terugkrijgen - het ding was immers ‘gebruikt’.
De foto’s wisselen sterk van kwaliteit - zeer afhankelijk van de lichtinval. Probleem is dat de flitser ronduit slecht is.
O ja, ik kon wel verzendkosten vergoed krijgen - maar alleen op vertoon van de bonnen (die ik inmiddels niet meer had). Blijkbaar denkt men bij Nytech dat de kamera zonder bon vanzelf naar de reparatieafdeling is komen lopen.

JDZ :a