Nummer herkenning op de PC

vbimport

Ik ben op zoek naar een programma om op mijn PC te zien wie er beld ik heb een internet aansluiting met ADSL en heb een 56K modem vrij voor gebruik. bestaat er een stukje voor om dit mogelijk te maken. Ik ben al wezen kijken bij Capimonitor maar deze word alleen odersteund bij ISDN en volgens zeggen niet bij ADSL.

Is dit alles mogelijk onder Windows XP?

Gr Cord

Ja

Mr. Belvedere thanks voor je snelle reaktie maar helaas ik heb het programma gedownload maar hij reageert niet op mijn telefoon lijn ik ben in bezit van een E-Tech USB modem 56k. Als ik de telefoon lang door laat rinkelen reageerd min FAX van de computer wel, dus ik kan aan nemen dat min modem werkt.

Is er toevallig nog een ander programma die geschikt is voor nummer weergave?

Originally posted by cord
[B]Mr. Belvedere thanks voor je snelle reaktie maar helaas ik heb het programma gedownload maar hij reageert niet op mijn telefoon lijn ik ben in bezit van een E-Tech USB modem 56k. Als ik de telefoon lang door laat rinkelen reageerd min FAX van de computer wel, dus ik kan aan nemen dat min modem werkt.

Is er toevallig nog een ander programma die geschikt is voor nummer weergave? [/B]

E-tech usb ? yech …

Nee , deze tools maken gebruik van de standaard com modems.
Ik denk niet dat er een tool is die gebruik kan maken van usb en/of pci (nog meer yech) modems.

Als dat programma nu ook nog RVS fax software heet heb ik een aspirine nodig.

Misschien dat dit ook op jouw modem werkt.