Originally posted by Theodor Bullock
[B]Nou Jojk meer als lagere school lijk je mij ook niet hebben genoten. Moet dat nu zo.
Laat personen er in het vervolg buiten en spreek de groep algemeen aan.
Kom net binnen en Sandra is aardig overstuurd.
Ik volg het de laastste weken eigenlijk alleen op een afstandje.
Maar het lijkt wel of mijn zus wordt geirriteerd i.p.v. andersom.
Ik heb gezegd dat ze moet stoppen want dit is niet de echt bevorderend voor haar revalidatie.
Het lijkt erop dat Alastaman en/of Reboq en/of Ab normaal wat problemen hebben gehad en men nu denkt dat Sandra en ik iets hebben met die 3.
Sorry val mijn zus daarop niet aan want je zit fout.
Als je denkt dat ik een van die 3 ben fijn maakt mij niets uit.
Laat de threads in het vervolg wat langer open dan iederen keer ze te sluiten.
We zitten hier toch voor de lol.
Laat mij anders maar administrator worden dan leidt ik het wel in goede banen maar niet zo.
[/B]
Voor iemand die een ander aanvalt op het niveau (“jij bent zeker van lagere school”) maak je toch wel erg veel typefouten (als het niet gewoon domme taalfouten zijn, wat moeten ‘jouw 61 personeelsleden’ daar wel niet van denken.
Verder reageert Jojk alleen op het algemeen ongenoegen dat hij hier heeft geconstateerd, waarbij zijn persoonlijke mening oveernkomt met wat hier de algemene consensus lijkt te zijn.
Nog los van het feit of je wel of niet iets met die Reboq/Ab-Normaal of Alasta man te maken hebt, het gedrag dat ‘jouw zus’ hier heeft getoond komt niet overeen met hetgeen ze pretendeert te zijn, zelfs wanneer daarbij alle eerder genoemde omstandigheden in acht worden genomen.
Dit is een forum waar eenieder voor zijn of haar plezier komt, helemaal waar. Maar wanneer 1 persoon (of meerdere personen) dit plezier voor de grote groep vergalt dan zal daar ingegrepen moeten worden. Een beroep op ‘we doen het voor onze lol’ gaat dan niet op als voor 1 persoon er een heleboel moeten wijken. Er zijn nog genoeg andere fora op internet (het forum van Fokzine bijvoorbeeld of chatboxen zoals bij TMF) waar die persoon wellicht beter thuis is, maar in ieder geval niet hier!
Daarbij was Jojks reactie niet alleen gericht aan Sandra, maar wellicht ook aan mij omdat ik nogal fel van leer trok (en nog steeds doe). Dergelijke flames komen de sfeer op dit forum niet ten goede. Maar ja, dan is er nog het spreekwoord “Wie de schoen past, trekke hem aan” en ik geloof dat jij de schoen met bovenstaande reactie wel heel erg aangedaan hebt…
Ik denk dat het admin team zich maar eens goed moet beraden wat hiermee te doen, nu en in de toekomst. Want het is wel duidelijk dat deze hele affaire de sfeer op het forum niet ten goede is gekomen.
Ik heb alle respect voor de admins, maar het is er de laatste tijd niet beter op geworden hier.