Nu moet iedereen eens goed luisteren!

vbimport

En vanaf nu, kijk maar naar de tijd in deze thread, stopt iedereen met zeiken (jij in het bijzonder Sandra) over anderen, jezelf, en welke rechten je je al dan niet zou mogen toeeigenen. Ben paar dagen minder op forum geweest, en wat gebeurt er?

Iedereen zeurt over posts, die misschien wel niet relevant zijn of juist wel. Sandra, ik moet toegeven, je bent ontzettend irritant. Maar daar is niet ‘iedereen’ om over te oordelen.

Als een van de leden een probleem heeft, moet ie dat desnoods pm’en naar een admin of mod. maar het is niet de bedoeling dat over een weer wordt geflamed wie het wel goed doet en wie niet. Als het probleem ‘erg’ genoeg is zal in het team besloten worden of er maatregelen genomen moeten worden, zo niet, dan niet.

‘Wij’ zijn ook niet achterlijk…

Woef!

Amen.

Adolf “JOKJ” Hitler :frowning:

Nou Jojk meer als lagere school lijk je mij ook niet hebben genoten. Moet dat nu zo.

Laat personen er in het vervolg buiten en spreek de groep algemeen aan.

Kom net binnen en Sandra is aardig overstuurd.
Ik volg het de laastste weken eigenlijk alleen op een afstandje.
Maar het lijkt wel of mijn zus wordt geirriteerd i.p.v. andersom.

Ik heb gezegd dat ze moet stoppen want dit is niet de echt bevorderend voor haar revalidatie.

Het lijkt erop dat Alastaman en/of Reboq en/of Ab normaal wat problemen hebben gehad en men nu denkt dat Sandra en ik iets hebben met die 3.

Sorry val mijn zus daarop niet aan want je zit fout.
Als je denkt dat ik een van die 3 ben fijn maakt mij niets uit.

Laat de threads in het vervolg wat langer open dan iederen keer ze te sluiten.

We zitten hier toch voor de lol.

Laat mij anders maar administrator worden dan leidt ik het wel in goede banen maar niet zo.

Kan dan echt niemand die gozer zen naam goed schrijven/typen??

jojk is het en niet JOKJ of Jolk :rolleyes:

Originally posted by Theodor Bullock
…Laat mij anders maar administrator worden dan leidt ik het wel in goede banen maar niet zo.

Ahuh…sure…

Iedereen die aan mijn zusje komt krijgt op zen flikker:rolleyes:

[B]Nou Jojk meer als lagere school lijk je mij ook niet hebben genoten. Moet dat nu zo.

[/B]

Waar slaat die opmerking op? Lagere school, hm. Ik weet niet wat jij denkt dat je voor een soort superman bent die z’n zusje moet beschermen, maar om zo te beginnen lijkt me niet echt de bedoeling.

Daarbij, iedereen weet waarover het gaat. Waarom zal dan het beestje niet bij zijn naam genoemd worden?

En als je zusje overstuur thuiskomt van een forum (een fucking forum nog wel, geen directe chat met mensen die je goed kent en wier mening je kan raken), dan lijkt het me beter dat je d’r van internet plukt (want naar je luisteren doet ze ook al niet)

Originally posted by TDI
Adolf “JOKJ” Hitler :frowning:

m’n naam blijft moeilijk. Maar goed, als jij dat zo ziet is dat erg jammer, want ik bedoel het niet verkeerd. De sfeer op het forum werd net weer beter, en voor het weer helemaal instort moet het gewoon gezegd worden.

Je maakt je natuurlijk nooit geliefder met dat soort uitspraken, omdat meerdere mensen zich aangevallen voelen, maar iemand moet het vuile werk doen.

Originally posted by jojk
Waar slaat die opmerking op? Lagere school, hm. Ik weet niet wat jij denkt dat je voor een soort superman bent die z’n zusje moet beschermen, maar om zo te beginnen lijkt me niet echt de bedoeling.

Superman zal ik nooit worden maar ik denk wel na voordat ik iets schrijf. Mijn personeelsleden ( 61 stuks ) krijgen respect als ze dat verdienen. Ook jij kan dat krijgen van mij als je iets goed aanpakt.

Met een opmerking ben ik het met je eens:
“Mijn zus hoort hier niet thuis”.

Ze beslist echter wel zelf wat ze wel en niet doet en dat heeft niets met naar mij te luisteren te maken.

Ik heb je de gang van mijn Zus uitgelegd en toendertijd was je een van de weinige wie een oor had voor het verhaal en leek je tof over te komen.

Denk daar maar eens over na

ik irriteer me maar aan 1 ding, en dat hele gezeik rond en om sandra bullock heen.
hebben jullie nu echt niets anders te doen?

[B]Nou Jojk meer als lagere school lijk je mij ook niet hebben genoten. Moet dat nu zo.

Laat personen er in het vervolg buiten en spreek de groep algemeen aan.

Kom net binnen en Sandra is aardig overstuurd.
Ik volg het de laastste weken eigenlijk alleen op een afstandje.
Maar het lijkt wel of mijn zus wordt geirriteerd i.p.v. andersom.

Ik heb gezegd dat ze moet stoppen want dit is niet de echt bevorderend voor haar revalidatie.

Het lijkt erop dat Alastaman en/of Reboq en/of Ab normaal wat problemen hebben gehad en men nu denkt dat Sandra en ik iets hebben met die 3.

Sorry val mijn zus daarop niet aan want je zit fout.
Als je denkt dat ik een van die 3 ben fijn maakt mij niets uit.

Laat de threads in het vervolg wat langer open dan iederen keer ze te sluiten.

We zitten hier toch voor de lol.

Laat mij anders maar administrator worden dan leidt ik het wel in goede banen maar niet zo.

[/B]

Voor iemand die een ander aanvalt op het niveau (“jij bent zeker van lagere school”) maak je toch wel erg veel typefouten (als het niet gewoon domme taalfouten zijn, wat moeten ‘jouw 61 personeelsleden’ daar wel niet van denken.

Verder reageert Jojk alleen op het algemeen ongenoegen dat hij hier heeft geconstateerd, waarbij zijn persoonlijke mening oveernkomt met wat hier de algemene consensus lijkt te zijn.

Nog los van het feit of je wel of niet iets met die Reboq/Ab-Normaal of Alasta man te maken hebt, het gedrag dat ‘jouw zus’ hier heeft getoond komt niet overeen met hetgeen ze pretendeert te zijn, zelfs wanneer daarbij alle eerder genoemde omstandigheden in acht worden genomen.

Dit is een forum waar eenieder voor zijn of haar plezier komt, helemaal waar. Maar wanneer 1 persoon (of meerdere personen) dit plezier voor de grote groep vergalt dan zal daar ingegrepen moeten worden. Een beroep op ‘we doen het voor onze lol’ gaat dan niet op als voor 1 persoon er een heleboel moeten wijken. Er zijn nog genoeg andere fora op internet (het forum van Fokzine bijvoorbeeld of chatboxen zoals bij TMF) waar die persoon wellicht beter thuis is, maar in ieder geval niet hier!

Daarbij was Jojks reactie niet alleen gericht aan Sandra, maar wellicht ook aan mij omdat ik nogal fel van leer trok (en nog steeds doe). Dergelijke flames komen de sfeer op dit forum niet ten goede. Maar ja, dan is er nog het spreekwoord “Wie de schoen past, trekke hem aan” en ik geloof dat jij de schoen met bovenstaande reactie wel heel erg aangedaan hebt…

Ik denk dat het admin team zich maar eens goed moet beraden wat hiermee te doen, nu en in de toekomst. Want het is wel duidelijk dat deze hele affaire de sfeer op het forum niet ten goede is gekomen.

Ik heb alle respect voor de admins, maar het is er de laatste tijd niet beter op geworden hier.

[B]

Ik heb je de gang van mijn Zus uitgelegd en toendertijd was je een van de weinige wie een oor had voor het verhaal en leek je tof over te komen.

Denk daar maar eens over na [/B]

Voor zover ik weet heb ik niet gereageerd op die post. Dat je dat dus zegt slaat gewoon nergens op. Ik heb nooit op een post van jou gereageerd geloof ik. Ik leek dus nooit tof over te komen…

Ban gewoon direct ...
lekker rustig :wink:

Theodor Bullock Sandra bullock en weet ik veel wie nog,

In het geval je deze message niet begrijpt zet ik het even ik een iets begrijpelijkere vorm

Hoepel Op

Dat snap je toch hopelijk?

Get the fuck out, plz

niemand wilt jullie, jullie zijn lastig, hebben een dikke nek, denken dat je sterren zijn, denken dat je iets afweet van pcs, maar in werkelijkheid heb je waarschijnlijk zelf nog niet eens de lagere school afgemaakt, heb je wel ooit school gedaan? ik gok van niet alsk lees wat er allemaal getypt word, maybe ben je gewoon de pooier van je zusje die nog niet eens weet wat ze post, of is ze mentaal gehandicapt? zou ook mogelijk zijn, dat ze wat kinds is geworden daardoor en nu overkomt als een debieltje van 3 jaar.

Dus ik raad jullie aan om weg te gaan, er zijn sites genoeg, ga naar http://www.tweakers.net ofzo en dar is er ook een forum, en daar hebben ze jullie graag, so LEAVE, tenzij je nu altijd wilt uitgescholden worden? en hoe langer je hier komt hoe meer kans er is dat er prive info uitlekt over jullie waardoor je je niet meer veilig kan voelen of dat er andere hatelijke dingen zouden gebeuren met jullie pcs waardoor het onmogelijk zou zijn om hier nog te komen, als je dat liever zou hebben? denk het niet, dus leave, get out

of je moet al ziek zijn van geest om vanaf nu het leuk te vinden om altijd uitgescholden te worden?

…:::Idiots:::…

Originally posted by Redneck
[B]Theodor Bullock Sandra bullock en weet ik veel wie nog,

In het geval je deze message niet begrijpt zet ik het even ik een iets begrijpelijkere vorm

Hoepel Op

Get the fuck out, plz

niemand wilt jullie, jullie zijn lastig, hebben een dikke nek, denken dat je sterren zijn, denken dat je iets afweet van pcs, maar in werkelijkheid heb je waarschijnlijk zelf nog niet eens de lagere school afgemaakt, heb je wel ooit school gedaan? ik gok van niet alsk lees wat er allemaal getypt word, maybe ben je gewoon de pooier van je zusje die nog niet eens weet wat ze post, of is ze mentaal gehandicapt? zou ook mogelijk zijn, dat ze wat kinds is geworden daardoor en nu overkomt als een debieltje van 3 jaar.
[/B]

uhm ik ben het met je eens dat ze beter pleitte kunne gaan maar uhhh check deze anders ff…dan kan je je misschien ietjes meer inleven ofzow…

Tsja wat kan ik er aan toevoegen.
1: Sandra, voor al je relatieprobs met Rens: www.fancy.nl. Daar kun je al gezeik kwijt.

2: Sandra, misschien geloven we je wel niet door die foto’s die je hebt gepost. Kdenk dat niemand wil geloven dat jij dat bent.

3: En ja was iets van gehandicapt? Mjah is te begrijpen…

1. Ga je nu maar amuzeren met je broertje, hij heeft je nodig, je deed toch aan incest zei je he?

2. En ik maak direct even een slogan voor jullie, en aangezien dit al zo mooi is gedaan herhaal ik het gewoon even

Hoepel Op

Originally posted by Redneck
[B]Theodor Bullock Sandra bullock en weet ik veel wie nog,

Hoepel Op

Get the fuck out, plz

Dus ik raad jullie aan om weg te gaan, er zijn sites genoeg, ga naar http://www.tweakers.net ofzo en dar is er ook een forum, en daar hebben ze jullie graag, so LEAVE, tenzij je nu altijd wilt uitgescholden worden? en hoe langer je hier komt hoe meer kans er is dat er prive info uitlekt over jullie waardoor je je niet meer veilig kan voelen of dat er andere hatelijke dingen zouden gebeuren met jullie pcs waardoor het onmogelijk zou zijn om hier nog te komen, als je dat liever zou hebben? denk het niet, dus leave, get out

of je moet al ziek zijn van geest om vanaf nu het leuk te vinden om altijd uitgescholden te worden?

…:::Idiots:::…
[/B]

Redneck, ik heb net eens even de regels nagelezen welke zijn opgesteld door DA Taxman.

Jij Bent een moderator ( of retired ), dus bepaald mede deze regels en zorgt voor naleving daarvan. Men wijst op regels welke zijn opgesteld om problemen te verkomen.

Ik haal aan regel 1:

We staan geen berichten toe, noch tolereren wij ze, waar een van onderstaande zaken in voorkomen:
Taal die obsceen, vulgair, seksueel getint (met het oog op belediging), hatelijk, bedreigend is of in overtreding is met enige andere wet.

Het is dus wel duidelijk dat niemand zich iets van deze regels hoeft aan te trekken.

De mods houden zich er ook niet aan.
Dus die regels kunnen vanaf nu ook naar het land der fabelen worden gewezen.

Originally posted by RMX

2: Sandra, misschien geloven we je wel niet door die foto’s die je hebt gepost. Kdenk dat niemand wil geloven dat jij dat bent.

denk het ook niet :wink:
http://www.celebritywizard.com/molly_sims.html

[B]

Redneck, ik heb net eens even de regels nagelezen welke zijn opgesteld door DA Taxman.

Jij Bent een moderator ( of retired ), dus bepaald mede deze regels en zorgt voor naleving daarvan. Men wijst op regels welke zijn opgesteld om problemen te verkomen.

Ik haal aan regel 1:

We staan geen berichten toe, noch tolereren wij ze, waar een van onderstaande zaken in voorkomen:
Taal die obsceen, vulgair, seksueel getint (met het oog op belediging), hatelijk, bedreigend is of in overtreding is met enige andere wet.

Het is dus wel duidelijk dat niemand zich iets van deze regels hoeft aan te trekken.

De mods houden zich er ook niet aan.
Dus die regels kunnen vanaf nu ook naar het land der fabelen worden gewezen.
[/B]

Ik haal aan:
Unwritten Rule 1 : Admins/mods maken de regels
Unwritten Rule 2 : Je gehoorzaamt wat admins/mods zeggen en je gaat er niet tegen in
Unwritten Rule 3 : In geval van noodzaak mogen admin/mods hun eigen regels breken om gespuis zoals jullie weg te krijgen, lukt het niet via een bericht dan zal het de harde weg maar moeten opgaan…

Ow FYI, ik ben retired, wordk hiervoor gestraft, then so be it, maar ik heb toch me zin gezegd en die word gedeeld door vele mensen

btw obsceen, vulgair of seksueel getint? DAT was nog niks, wil je meer? just ask

Moron

Lesje in respect mot je nog hebben, je plaats in de maatschappij moet je nog leren kennen en gewone beleefdheid ook nog

En als je wilt discussie voeren, plz do so, herriner ik je wel aan het feit dat’k niet stop voor je weg bent, wat daarvoor ook nodig mag zijn, en als je meer wilt weten wat je kan verwachten dan moet je maar ff je huiswerk maken, en denk dat nog maar es of je flamewar wilt beginnen?

De tip om OP TE ROTTEN heb ik een paar dagen geleden ook al gegeven. Die werd beantwoord door die PM van mij aan haar op een heel strategisch moment te gebruiken. En nog ff wat aan te passen ook(5 atheneum ipv 4 atheneum, en een slordige typfout). Zo gehandimept lijkt ze me dus al niet, om me zo’n dolksteek in de rug te leveren.

Dus Sandra en Theo B., hoepel aub op naar het forum van Tweakers.net. Daar zitten alleen maar soortgenoten van jullie. ik weet zeker dat jullie er niet op zullen vallen. Misschien is www.tina.nl nog wat voor Sandra?